اخبارديدگاههمه

پیشنهاد مهربانانه یک داریونی به همشهریانش و البته مسوولان شهر

این پیام را یکی از کاربران داریون نما برایمان ارسال کرده که با بیانی خودمانی و بی ریا پیشنهادی را به سایر همشهریانش ارایه کرده است.

متن او را تعمدا بی کم و کاست و با نگارش خودش منتشر می کنیم:

«با وجود زمستون سرد و اوضاع اقتصادی خراب مردم و فقر زیاد خیلی از سرپرست خانوارها قدرت خرید کفش و لباس گرم با قیمت های سرسام آور رو ندارن و خواهشمندم که اون عزیزانی که لباس سالم و نو دارن که مال بچه هاشون بوده و الان براشون کوچیک شده مخصوصا کاپشن و کفش که واقعا برای بچه ها تا سن ده دوازده ساله اصلا کهنه نمیشه و زود کوچیک میشه الان من دوتا بچه کوچیک دارم چند جفت کفش دارن که دیگه اندازشون نیست و الکی افتاده تو انباری داره خاک میخوره کاپشن براشون خریدم یه سال پیش امسال دیگه براش تنگ شده رفتم یه جفت دیگه خریدم و این کاپشن ها بلا استفاده میمونه خواهش میکنم اصلا اسم من رو ذکر نکنید و فقط گمنام به عنوان یه همشهری دلسوز نام ببرید حتی اگه مسؤلین شهر حالا یا شهرداری محترم یا شورا یه مکان کوچولو تعبیه کنن برای دریافت ‌این پوشاک و کفش و یا هر چیز دیگه ایی که تو این روزگار خراب بتونه یه مشکل هر چند کوچیک رو از دوش همشهریان داریون و روستاهای مجاور داریون رو برادره اگرم که این کار برای مسوولین مقدور نیست چند نفر همت کنن تو همین گروهای روزمرگی‌ها داریون که از صبح تاشب هزار تا پیام و کلیپ الکی میزارن فقط اطلاع رسانی کنن این کمترین کار هست بخدا . هر کس که چیزی اضافی حالا از اساس منزل کفش و لباس و وسایل نوزادی اسباب بازی تخت خواب دوچرخه کودک ….. خلاصه هر چیزی که واقعا بدردمون نمیخوره و تو دست و پا هست و مطمئنا چند سال ما نگهشون میداریم واخرشم میندازمشون تو اشغالها میره. تو گروها اطلاع بدین که به صورت رایگان اهدا میکنم شاید برای ما هیچ ارزشی نداشته باشه این وسایل ولی شاید آرزوی یه سرپرست خانواده باشه که برای بچه هاش داشته باشه بخدا که خیلی ثواب داره و کار انسان دوستانه ای هست . تو این شرایط یکم به فکر هم باشیم با تشکر فراوان از شما».

نکته: قبلا مانند سایر نقاط کشور بخشی از مرکز داریون به عنوان دیوار مهربانی در نظر گرفته شده بود.

امتیاز کاربران: 4.23 ( 2 رای)

1 دیدگاه

  1. دیوار مهربانی را باید جایی پرت قرار داد که کسی که قراره از اون چیزها رو استفاده کنه بتونه اونها رو برداره .نه اونکه در خیابان اصلی داریون باشه که حتی اگه لازم هم داشته باشه موذب در برداشتن باشه.چه خوبه که در این موارد هم طرف مقابل را از همه نظر درک کرد نه فقط برای نیازش درک کرد.و اگه این طرح در چند قسمت شهر باشه بهتره چرا که عادی تر جلوه داده میشه و فردی که قرار هست استفاده کنه بهتر میتونه به اون مکان مراجعه کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا