گزارشهمه

امام جمعه آبدان بوشهر،امام جمعه جدید داریون شد/تصاویر

به گزارش داریون نما آبدان نام شهری در استان بوشهر است. شهر آبدان مرکز بخش آبدان در شهرستان دیر است.مردم آبدان فارسی زبانند اما با گویش یا گونه زبانی منحصربه‌فرد آبدانی صحبت می‌کنند.


حجت الاسلام حمیدی نژاد این روحانی ۴۵ ساله در خطبه دوم نماز جمعه ۲۴ آذر ۹۷ ضمن توجه به مشکلات کشاورزی آبدان گفت:« در استان ما که فصل برداشت گوجه فرنگی است. پس از تلاش های زیاد کشاورزان، امروز وقت برداشت است و اگر مسئولین به فکر نباشند با افت زیاد قیمت ، کشاورزان بسیار متضرر می شوند. به استاندار و مسئولین هشدار می دهم که تلاش کنند و راه باز شود برای صادرات محصولات ، پس از افت قیمت ها فایده ای ندارد، مسئولین باید برای تقویت تولیدات صنعتی و کشاورزی ، و ارز آوری اهتمام جدی داشته باشند.»


وی همچنین در این خطبه با اشاهره به توطئه های دشمنان نظام اسلامی افزوده بود:« دشمن با کارهای خود می خواهد بین مردم دو دستگی ایجاد کند، اما به هدف خود نمی رسد، چند وقت قبل تابستان داغ را پیش بینی کرد، اما اینگونه نشد. مراقب باشید، برای سال آینده هم دشمن برنامه هایی دارد.همه باید هشیار باشند و برای تقویت کشور کار کنند، تلاش مسئولین بیشتر شود.»


قرار است جمعه این هفته هفتم دی ماه امام جمعه جدید داریون ضمن معرفی به مردم منطقه اولین نماز جمعه خود را در مصلای داریون اقامه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا