تربر لابیشه

مسابقات فوتبال جام شهدای تربر لابیشه/چهره مدعیان قهرمانی نمایان شد

خبرنگار:علی مختاری

در نخستین دیدار تیم های فجر لابیشه و شهدای دودج در یک زمین باتلاقی و گل الود به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فجر با با تک گل محسن ارجی تیم  دودج را  مغلوب کرد.
سپس در دیدار دوم شهدای لابیشه در یک دیدار حساس و نفسگیر با تک گل دقیقه ۹۰محمد جمشیدی تیم خوب و قدر پاس جعفری به رهبری کرمعلی جوکار را شکست داد.دراین بازی تیم پاس موقعیت های متعددی را از دست داد.
بازی سوم که قرار بود بین تیم های شهدای داریون و شهاب کوشک مولا برگزار شود به دلیل حاضر نشدن هر دو تیم انجام نشد تا در خصوص این بازی، مسوولان برگزارکننده جام تصمیم گیری کنند.
و بالاخره در بازی چهارم که بین دو تیم همشهری عقاب لابیشه و پاسارگاد برگزار شد تیم قدرتمند و مدعی عقاب با نتیجه پرگل ۴بر۱حریف خود را درهم کوبید.
در این بازی پیش آهنگ،صالحی پور و حیدری گل های عقاب را به ثمر رساندند ضمن اینکه تک گل پاسارگاد نیز توسط حمید ارجی به ثمر رسید.
در پایان هفته پنجم تیم های شهدای لابیشه با (۱۰)امتیاز وفجر لابیشه با (۸)امتیاز از ۴بازی در رتبه اول و دوم جدول رده بندی گروه یک قرار دارند. در این گروه تیم های پاس جعفری به همراه مقاومت و عدل دیندارلو نیز در صورت کسب ۶امتیازدیگر مدعی صعود به دور دوم این تورنمنت خواهند بود.
در گروه دوم نیز تیم عقاب لابیشه با (۱۰)امتیاز و ستارگان جعفری با (۸)امتیاز از ۴بازی رتبه اول و دوم جدول رده بندی گروه دو را به خود اختصاص داده اند .
در پایان هفته پنجم مسابقات سعید صالحی پور با ۵گل و حسین حیدری با ۴گل و کاظم بذرافشان به همراه حسن یعقوب زاده با زدن ۳گل رتبه اول تا سوم گلزنان این جام را به خود اختصاص داده اند.
برنامه هفته ششم (جمعه ۲۱دیماه ۹۷) جام شهدای تربرلابیشه:
شهدای دودج- مقاومت دیندارلوساعت ۸
شهدای لابیشه- فجرلابیشه ساعت ۱۰
عدل دیندارلو- پاس جعفری ساعت ۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا