تربر لابیشههمه

مسابقات فوتبال جام شهدای تربر لابیشه/ شهدای لابیشه و ستارگان جعفری صدرنشین شدند

خبرنگار:علی مختاری

در بازی اول ابتدا تیم های شهدای لابیشه و مقاومت دیندارلو به مصاف هم رفتند که این بازی بدون ردوبدل شدن گلی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
سپس در دیدار دوم تیم عقاب لابیشه با نتیجه پر گل ۴بر۲ حریف داریونی خود را مغلوب کرد،سعید مهرعلی ،حسین حیدری و سعید صالحی پور (۲گل)از تیم عقاب گلزنی کردند،علیرضا سلیمی از داریون نیزدوبار دورازه حریف را باز کرد.
در بازی سوم تیم های ستارگان جعفری و شهاب کوشک مولا در یک بازی خشن و پر برخورد به تساوی ۲بر۲رضایت دادند.
حسن یعقوب زاده و مهدی یعقوب زاده از ستارگان و جواد شیرازی و علی زارع از شهاب گلزنان این دیداربودند.
محرومین این مسابقه پس از بررسی های لازم از طرف کمیته برگزار کننده و انضباطی اعلام خواهد شد.
و بالاخره در بازی پایانی هفته چهارم تیم های فجرلابیشه و عدل دیندارلو به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰دقیقه تلاش به تساوی ۱بر ۱ رسیدند،دانیال ارجی از فجر و موسی کشاورز از عدل نیز در این بازی گلزنی کردند.
در بازیهای هفته چهارم ،پیمان جمشیدی ،حسین حیدری از تیم عقاب ،اسماعیل طالبی ،فرهاد کشاورز،علی زارع و حسین محترم از تیم عدل کارت زرد گرفتند ضمن اینکه علیرضا سلیمی از شهدای داریون هم با کارت قرمز داور از میدان مسابقه خارج شد.
در گروه نخست تیم های شهدای لابیشه با کسب (۷)فجرلابیشه (۵)پاس جعفری (۲)مقاومت دیندارلو(۲)عدل دیندارلو(۲)و شهدای دودج (۱)امتیاز در رده های اول تا ششم جدول قرار دارند.
در گروه دوم تیم های ستارگان جعفری با کسب (۸)عقاب لابیشه (۷)شهاب کوشک مولا (۴)پاسارگاد لابیشه (۳)و شهدای داریون (۰) امتیاز در رده های اول تا پنجم جای گرفته اند.
شایان ذکر است این جدول موقتی بوده و تغییر خواهد کرد چرا که برخی از تیم ها فقط ۲ بازی و برخی هم ۴بازی انجام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا