اخبارهمه

انتقاد امام جمعه داریون از وعده های محقق نشده مسوولین درباره داریون

به ما گفتند چون فرمانداری پولی اختصاص نداده، زمین ورزشی داریون چمن نمی شود!

امام جمعه منطقه داریون: راه ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم، یکی شدن حرف و عمل مسئولان است

حجت الاسلام حمیدی نژاد با تشریح توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان فعلی و با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است، افزود: متاسفانه این اعتماد تا حدی آسیب دیده و راه ترمیم این آسیب، یکی شدن حرف و عمل مسئولان است.

امام جمعه منطقه داریون در خطبه های نمازجمعه۳۰ اردیبهشت با اشاره به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و گریزی به کلام مقام معظم رهبری، متذکر شد: خرمشهر اقتصادی هم باید آزاد بشود.‌ امروز باید اقتصادمان را از دست دشمن بیرون بیاوریم! البته مدد و یاری خدا هم با ما است، به شرط اینکه ما از دایره انصاف خارج نشویم و توکل به خدا داشته باشیم و در این راستا به دولت کمک کنیم.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به سفر استاندار محترم فارس به همراه فرماندار به داریون و طرح مشکلاتی از جمله زمین چمن ورزشی بیان داشت: آقای فرماندار به صراحت وعده دادند که برای این زمین ۴ میلیارد تومان اختصاص دادیم و مشکل این زمین حل می‌شود. بعد آمدند سر زمین ورزشی که مردم هم بودند، آقای فرماندار گفت: ۴ میلیارد تومان دادیم و مدیر کل ورزش و جوانان هم گفتند که هفته دولت زمین را افتتاح میکنیم! اما روز چهارشنبه بنده به اتفاق اعضای شورا رفتیم خدمت مدیر کل و او گفت: چون فرمانداری پولی اختصاص نداده، این اتفاق نخواهد افتاد!

نماینده ولی فقیه در منطقه داریون با اظهار تاسف افزود: اگر فرماندار سابق می‌دانسته که نمی‌شود، چرا وعده داده که مردم را به جان مسئولین جدید بیندازد؟! اگر می‌دانسته که می‌شود، چرا الآن باید بگویند که نمیشود؟! این سؤال مردم است که مسئولین باید پاسخ بدهند.

خطیب جمعه داریون اظهار امیدواری کرد: آقای استاندار تدبیر خواهند کرد و این طرح در هفته دولت شاهد افتتاح زمین هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد: وعده‌های مسئولین در این دولت باید ثبت و ضبط و عمل شود. ما در خصوص آب کمبود نداریم! اما یک کسی که همه او را میشناسید ۱۷ حلقه چاه غیر مجاز دارد که دستگاه قضایی حکم پلمپ ۱۱ حلقه از چاه هایش را صادر کرده است.

امتیاز کاربران: 4.35 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا