گزارش

داریونی ها می گویند:با حضورگسترده در انتخابات مجلس، وفاداری خود را به آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب نشان خواهیم داد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است که این موضوع همواره مورد تاکیدات مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی داریون نما در همین راستا و با توجه به نزدیکی زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیتی که این دوره انتخابات برای میهن اسلامی می تواند داشته باشد، گزارشی از مردم همیشه در صحنه داریون پیرامون حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده کرده است.

آنچه در ادامه می آید ماحصل گفتگوی داریون نماست ، با جمعی از مردم ولایتمدار داریون که از نظر می گذارنیم:

برای تهیه این گزارش از همان ورودی داریون آغاز کردم.مهران زارع اولین نفری است که با او صحبت می کنم. زارع که مغازه دار است درباره حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گوید:اعتقاد دارم عموم مردم باید در این انتخابات شرکت کنند زیرا با حضور در انتخابات توطئه های دشمنان انقلاب ونظام نقش برآب خواهد شد.

وی همچنین در ادامه می افزاید:مطمئنم مردم داریون یک بار دیگر اراده و عزم ملی خود را نشان خواهند داد و با حضور گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.

پس از صحبت بااین مغازه دار ،جوانی حدودا26 ساله که به نظر دانشجوست توجهم را به سوی خود جلب می کند. جلوتر می روم و خودم را معرفی می کنم. حدسم درست است. او دانشجوست و البته اهل داریون نیست.

خودش را قره باغی معرفی می کند و در پاسخ به سوالم می گوید:به نظرم برخی اختلاف ها بین جناح های سیاسی کشور نباید باعث شود که ما اصل انقلاب و نظام را فراموش کنیم.

این دانشجو می گوید: اینکه بعضی ها بگویند ما مثلا به خاطر گرانی و… در انتخابات شرکت نکنیم حرف نادرستی است.به هر حال مشکلات اقتصادی در اکثر کشورها حتی کشورهای اروپایی وجود دارد و نباید با چنین حرف هایی که به نظر من از سمت دشمن است از حضور در عرصه های حساس  کشورخودداری کرد.

قره باغی ادامه می دهد: به نظر من برگزاری انتخابات نشان دهنده دموکراسی در کشور اسلامی امان است و مردم و همه گروه ها و جناح ها تکلیف دارند در این انتخابات که در مرحله حساس هم برگزار می شود شرکت کنند.

بعد از صحبت با این دانشجو به مسیرم در بولوار کشاورز ادامه می دهم تا به ابتدای خیابان شریعتی می رسم. از آنجا به سمت مسجد امام محمد تقی(ع) حرکت می کنم.

وارد مسجد می شوم. هنوز نیم ساعتی به اذان ظهر مانده اما چند نفر در مسجد حضور دارند. وارد جمع آنها می شوم. گرد پیری را می توان در چهره چند نفر از آنان مشاهده کرد.

درباره انتخابات مجلس از آنها سوال می کنم. زارعی یکی از همین اهالی مسجد با شور و حرارتی خاص از حضور در انتخابات جمعه پیش رو حرف می زند. او می گوید: حضور گسترده مردم در انتخابات واقعا مشت محکمی است به دهان استکبار و من یقین دارم که مردم همه ایران از جمله داریونی ها با حضورشان در انتخابات مجلس نهم یک بار دیگر اقتدار نظام و انقلاب را به جهانیان نشان خواهند داد.

برزگر یکی دیگر از همشهریان داریونی است که پاسخگوی پرسش های من درباره انتخابات مجلس می شود.

او می گوید:قطعا به همراه خانواده ام در انتخابات شرکت خواهیم کرد وبه نمایندگان مورد نظر خود رای خواهیم داد.

این شهروند داریونی ادامه می دهد:حضور در انتخابات همانگونه که بارها مقام معظم رهبری فرموده اند یک تکلیف است. و ما باید این تکلیف را به خوبی انجام دهیم و با انتخاب نمایندگان اصلح در جهت پیشرفت کشور عزیزمان،ایران اسلامی گام برداریم.

بذرافشان دیگر شهروند داریونی در این رابطه می گوید:موفقيت هاي اخير جمهوري اسلامي ایران در عرصه هاي مختلف با پشتکار قشر جوان حاصل شده است که موجب شده امروز ايران در منطقه حرف اول را بزند و حتي به عنوان يک کشور قدرتمند در تمامي عرصه ها در جهان مطرح شود.

وی می گوید:با حضور گسترده مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، وفاداري ملت به آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي به اثبات خواهد رسيد و اين حضور پرشور اميد بخش و وحدت آفرين است.
این شهروند داریونی اضافه می کند:شاخص هاي مطرح شده از سوي رهبر فرزانه انقلاب درانتخاب اصلح مي تواند در بصيرت افزايي و بصيرت دهي به جامعه به خصوص قشر جوانان کمک کند.

***

به یاری خدا در روز جمعه 12 اسفندماه مردم داریون همراه و همگام باسایر مردم ایران با حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر اقتدار و عظمت خود را به تمامی جهانیان نشان خواهند داد و به دشمنان نظام و انقلاب ثابت خواهند کرد که مردم ایران همیشه و در همه حال پشتیبان نظام ایران اسلامی و ولایت فقیه هستند.

1 دیدگاه

  1. حضور در انتخابات هم یک حق است وهم یک وظیفه و در مرحله بعد انتخاب اصلح مهم است برخي از کاندید ها نباید از بودجه بیت المال برای خود تبلیغ کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا