اخبار

برگزاری جلسه فرهنگی در مسجد امام محمد تقی (ع)داریون

رحيم قرباني/

یکشنبه شب برای انجام فریضه نماز مغرب و عشاء وارد مسجد امام محمدتقی (ع) شدم بعد از خواندن نماز طبق معمول معراج سیاهی که زحمت اطلاع رسانی در مسجد را انجام می دهد اعلام کرد  جلسه بسیج در مسجد برگزار می شود.

بعد از چند دقیقه دیدم یک حلقه از دانش آموزان  تشکیل شد و در بطن این قضیه یوسف بذرافکن وحسن زارع هستند وبرای دانش آموزان نوجوان احادیثی را بیان می کنند جالب آن كه این نوجوانان عزیز هم با چه ذوق و شوقی در گفتگوی این جلسه مشارکت می کردند.

یاد روزهای نوجوانی خودم افتادم و افتخار کردم که من نیز سعادت شاگردی برادر یوسف بذرافکن را  داشته و دارم و برای ایشان آرزوی سلامتی می نمایم.

2 دیدگاه

  1. با سلام و تشکر فراوان جناب آقای قربانی ، اگر دو ستانی مانند آقای قربانی و دیگر دوستان کمک نمایند انشا ء الله فعالیتها گسترش می یابد ،آقای مصطفی قبادی داوطلب همکاری با این حقیر شده است ، امثال آقای قربانی و دوستان مذهبی ثمره ی شیرین ترین دوران عمر حقیر هستند ، امام زمان (عج) یاور بچه های مذهبی باشد ، البته این کار ایشان بدون اجازه بوده است .

  2. به عنوان يك دانش‌آموزي كه حدود بيست سال پيش در اين حلقه‌ها شركت مي‌نمود بايد خطاب به دانش‌آموزان حاضر بگويم كه قدر خود و ارزش اين حلقه‌هاي مذهبي و قرآني را بدانيد. چرا كه بهترين روزها و لحظات تكرار نشدني در عمر شما همين لحظه‌ها است و برترين كاري كه مي‌تواند خشنودي حضرت صاحب‌الزمان (عج) را به همراه داشته باشد، همين امر است. انشاالله كه شما و مربي عزيزتان جناب آقاي يوسف بذرافكن هميشه در پرتور عنايات خاصه حضرت ولي عصر (عج) باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا