ديدگاههمه

نامه یک بانوی داریونی به داریون نما/چرا فرهنگسرای داریون اینترنت ندارد؟!

این روزها استفاده از اینترنت در مکان های فرهنگی به خصوص فرهنگسراها به یک امر بسیار عادی تبدیل شده است و اگر یک مکان فرهنگی فاقد چنین امکان اولیه ای باشد جای تعجب دارد.
این مورد اما در مورد فرهنگسرای گلهای باغ نبوت داریون نمود یافته و متاسفانه باید گفت این مکان فرهنگی داریون فاقد امکان برخورداری از اینترنت است.
با توجه به اینکه در شهرو منطقه داریون هیچ گونه کافی نت مناسبی وجود ندارد و هیچ مکان عمومی مناسبی برای استفاده بانوان از اینترنت موجود نیست به نظر می رسد مسوولین این فرهنگسرا باید هرچه سریعتر نسبت به تجهیز به اینترنت اقدام کنند.


حقیقتش حیف است که چنین مکان مناسب و نوسازی که دارای سالن های آمفی تاتر،کتابخانه،سالن مطالعه و… است از داشتن اینترنت محروم باشد.
بنده یکی از همین بانوان داریونی هستم. من در منزل رایانه دارم اما اینترنت پرسرعت ندارم. مدتی پیش نیازم شد که به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنم. به همین خاطر مجبور شدم برای این کار به شیراز بروم و کاری که در نیم ساعت انجام می شد. نصف روز وقت مرا گرفت.
البته یکی دو خدمات کامپیوتری در داریون وجود دارد که خدمات اینترنت هم ارایه می دهند اما محیط آنان به نحوی است که بیشتر آقایان می توانند از آن استفاده کنند.
به نظرم گره این کار هم به دست توانای حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه محبوب منطقه داریون باز می شود. فردی که همیشه نسبت به رفع مشکلات جوانان منطقه اهتمام ویژه ای داشته و دارند. از وی می خواهم لطف خود را کامل کرده و دستور تجهیز فرهنگسرای داریون به اینترنت را صادر نمایند.
با سپاس/زارعی

2 دیدگاه

  1. با سلام .ضمن عرض سلام به اين خواهر محترم .با عنايت به اينكه مجتمع فرهنگي به طور كامل تجهيز نشده اميدواريم با پيگيري و مساعدت مسئولين مربوطه اين خواسته نيز برآورده شود .

  2. حرف بجا و بسیار درستی این خواهرمان زده است که مسولین مربوطه باید پیگیری لازم را انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا