گزارشهمه

دو مشكل اساسي سر راه پروژه نيمه تمام زمين چمن فوتبال داريون

بهرام كرمدار|
داشتم از سايت داريون نما بازديد مي كردم به مطلبي درخصوص عدم پيشرفت پروژه زمين چمن داريون برخورد نمودم و برحسب وظيفه و ارادتمندي به جوانان منطقه داريون برخود لازم دانستم پيگيري نمايم و پاسخ اين سوال كه براي خود من هم بي جواب بود! دريافت نمايم.
لذا خدمت مهندس زرقام محمد كرمي مهندس ناظر اداره فني و مهندسي اداره كل ورزش و جوانان استان رسيدم كه وي نيز علت كندي پيشرفت پروژه را دو مشكل اساسي دانست كه عيناً صحبت وي را خدمتتان ارائه مي دهم:


وي مشكل اول را نبودن آب جهت آبياري چمن دانست و گفت اداره ورزش و جوانان استان ادامه فعاليت پروژه مبني بر بذرپاشي و كود دهي را بستگي به آبرساني زمين فوتبال مي داند و  برابر توافقات انجام شده انتقال آب به عهده مسئولين شهر داريون است. شايان ذکر است  اين مقام مسوول كارهاي انجام شده جهت زمين چمن را مراحل خاكبرداري ،عمليات ايجاد لايه هاي زه كشي ،تسطيح و تهيه پخش خاك…. اجراي سيستم لوله كشي آبياري زمين،اجراي منحول و …. بيان نمود.
وي همچنين مشكل دوم را لبه گذاري اطراف زمين چمن عنوان كرد و گفت برابر توافق با مسئولين شهر داريون قرار شده بود به علت نزديكي زمين چمن به ديوار اطراف ورزشگاه تكه اي از زمين هاي كشاورزي همجوار به زمين فوتبال اضافه و از سمت ديگر زمين فوتبال به جاي آن به كشاورزان تحويل ،تا مسئولين پروژه بتوانند لبه گذاري استاندارد زمين را آغاز تا از انجام كارهاي مقطعي جلوگيري به عمل آيد.
اما لازم به ذكر است كه مسئولين محترم شهر داريون با جديت پيگير انتقال انشعاب آب به زمين فوتبال هستند كه اين امر در جلسه اي دردفتر امام جمعه داریون كه با حضور مسئولين محترم شهر داريون (امام جمعه-شهردار-شوراي شهر-نمايندگي تربيت بدني با نماينده محترم مجلس دكتر قادري و معاون محترم فرمانداري شيراز برگزارشد) كه حقير نيز به عنوان مهمان در جلسه حضور داشتم به مسئولين محترم شهر داريون قول مساعد داده شد كه اعتباري به اين امر اختصاص داده شود.
در خصوص مشكل دوم( لبه گذاري اطراف زمين چمن،) مسوولين شهر داريون در حال پيگيري ، مذاكره و انجام كارهاي قانوني با كشاورزان همجوار با زمين فوتبال هستند كه انشاا… جوانان ورزشكار انتظار دارند كشاورزان عزيز اين همت و همكاري را با مسئولين شهر و مسئولين پروژه داشته باشند و خود را در اين كار خير و خداپسندانه و به ياد ماندني بهره مند سازند.

13 دیدگاه

  1. سلام
    مسئولین دست نگه دارید
    دست نگه دارید
    صبر کنید
    خبری در راه است
    داریون قراره صاحب میراث فرهنگی بشه

    ما را از داشتن جاذبه توریستی محروم نکنید

  2. بشنو و باور نكن
    اين زمين تا بيست سال ديگه هم درست نمي شه
    خدا سايه اين مسئولين زحمت كش رو از سرمون كم نكنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    يه زماني سر بازي كردن تو اين زمين دعوا مي شدد و حالا گوسفند هم توش نمي چره … افسوس و صد افسوس
    اي بابا ما داريوني ها هم كه فقط افسوس و حسرت بلديم اي بابا

  3. دوستانی که یک عمره نشستین تا زیر پاتون رو مسئولین زحمت کّــــــــــــــــش داریون چمن بکارند آیا از گرانی های کاذب در منطقه داریون هم خبر دارین
    قیمت ابزار برقی،لوله های تاسیساتی،میلگرد،خاموت و… در شیراز با فرمول y=x و در داریون با فرمولy=(درصدx+1000 ) محاسبه میشه
    خوش به حالتون

      1. تو هم خسته نباشی
        داناجان هدف از بیان این موضوع پیگیری مسئولان است نه خبردار کردن تو

  4. واقعا یادش بخیر

    زمانی در این زمین تیم شاهین دودج با بازیکنانی نظیر-اصغر اکبری -سعید مختاری -بهنام امیدوار-حجت امیدوار-مسلم موسوی -علی مختاری -فتحعلی زیخانی -مجید زارعی -مرعاد زارعی -غلامرضا حیدری -نبی امیدوار -علاالدین حسینی -شمس الدین حسینی -مسعود صفشکن -یوسف زارعی و سایر دوستان دیگر روبروی اتحاد داریون -میثاق-امیدداریون با داوری اقای بهمن پور و اقای شکری بازی می کردیم اما الان باید از راه دور با حسرت نظاره گر تعطیلی ورزش این منطقه با استعداد باشیم.
    از کلیه مسوولین محترم شهر داریون -امام جمعه محترم -مسوول هیات ورزش -شورا-شهردار داریون خواهشمندیم تلاش کنید تا بار دیگر روح ورزش در این زمین دمیده شود باشد تا بار دیگر خاطره ان روزهای از دست رفته زنده شود

    باتشکر

  5. درد و بلاي ورزش دودج بخوره تو سر ورزش داريون با اين زمينش واقعا جاي تاسفه كي مسئوله اين چه وضعيه آخه …………….

  6. انشالاه تا این زمین چمن به شود باید دوتا تیم بشهت وجهنم توش بازی کنند چون به قیامت میرسد چمنش ولی نمیدانم مسولین توی کدام تیم باشند خدامیداندوبس

  7. سلام
    از آقای قربانی تقاضا دارم عکسی از آخرین وضعیت زمین چمن داریون برای ما در سایت بذاره. خیلی ممنون

    1. سلام
      این که عکس نمی خواد مگه چکار کردن که عکس بگیرن هنوز خاکی هست نه چمن.
      همون که بوده فقط چندتا جدول سیمانی گذاشتن حاشیه ها که هرکی با این جدول ها برخورد کنه مستقیم دارالرحمه.
      هیچ کار دیگه ای هم نمیشه خیالت راحت راحت، کاربر جان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا