دودجهمه

مشروح گزارش بازي تيم هاي فوتبال شهداي دودج و پيشكسوتان اميد داريون+تصاوير

خبرنگار:علي مختاري|

به گزارش داریون نما ،در یک روز پاییزی و دل انگیز ،تیم امید داریون که با ترکیبی از بازیکنان قدیمی و با تجربه خود مثل روشن قنبری ،عظیم پیرزاده ،سیاوش شیروانی و قادر بذارافشان به دودج آمده بود تا یک مصاف جانانه با تیم جوان و با انگیزه شهدای دودج داشته باشد.

*نیمه اول امید شروع طوفانی داشت به طوریکه بازيكنان اين تيم تا 10دقیقه اول بازی تیم میزبان را تحت فشار قرار دادند و این فشار باعث شد تا مدافعین شهدای دودج چند بار مجبور به دادن کرنر و خطاپشت محوطه جریمه خود شوند.

*آن طرف میدان ،بازیکنان شهدای دودج که عرصه را برخود تنگ می دیدند سعی می کردند تا بازی را اداره کرده و از سرعت تیم امید جلوگیری کنند و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشته باشند.

اسامی بازیکنان تیم پیشکسوتان امید داریون :عظیم پیرزاده(کاپیتان)رضا طالبی –سیاوش شیروانی –روشن قنبری –مصطفی شکاورز-جعفرحقیقت جو-پیمان رحیم خانی –سعید شیروانی –حجت بذرافکن-مهیارامیری-امین برزگر-مهردادرحمانی-قادرعلی بذرافشان-خداکرم باصری-غلامحسین شیروانی-سرپرست:محمدعلي زارع

*نیمه اول با وجود موقعتیهای خوبی که نصیب هر دوتیم شد بدون رد و بدل شدن گلی به اتمام رسید.

*در دقیقه 50 شروع طوفانی تیم دودج بود علی مختاری در مصاف تک به تک با دروازه بان حریف توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

*در دقیقه 55رسول ستار زاده با ارسال سانتر از جناح راست علی مختاری را صاحب یک موقعیت خود کرد و این بازیکن با یک ضربه سر دقیق و حساب شده برای دومین بار توپ را به تور دروازه تیم امید چسباند.

*تماشاگران که از بازیکنان هر دوم تیم در نیمه اول رضایت چندانی نداشتند ،با گلهای علی مختاری که به فاصله زمانی کمی زده شد، به وجد آمده فریاد مختاری کریم انصاری فرد سر دادند.

*تیم امید که بازی را از دست رفته می دید حملات وسیعی را از سمت چپ توسط سیاوش شیروانی روی دروازه شهدای دودج انجام داد اما موفق به گلزنی نشد.

*قادر بذرافشان ،امین برزگر و غلامحسین شیروانی چند موقعیت گلزنی خوب را از دست دادند تا این تیم در حسرت گلهای خورده بماند.

*در دقیقه 60علی مختاری با یک پاس دقیق توانست محمدرضا اکبری بازیکن ریزنقش میزبان را صاحب موقعیت گل کند و این بازیکن هم با دریبل سه نفردرمحوطه جریمه سومین دودج را وارد دروازه تیم مهمان کرد.

اسامی تیم شهدای دودج :ابوطالب زارعی-رسول ستارزاده-محدرضا اکبری-فرج امیدوار-ارش زارعی –قاسم زارعی –غلام زارعی-موسوی روشن-اکبرزارعی-حبیب فتوح ابادی-علی مختاری-هادی برنجی –کامبیز بهمنی-هادی زارعی –ابراهیم زارعی –کاظم زارع-مهدی حسینی –مجید زارعی –
سرمربی مجید زارعی

*تیم مهمان که بازی را عملا از دست رفته می دید چند موقعیت خطرناک دیگر هم در دقایق 65و 67و 69توسط مهرداد رحمانی ،مهیارامیری و سعید شیروانی از دست داد.

*در دقیقه 70تیر خلاص را کمال زارعی بر پیکره  امید داریون زد تا این تیم کم کم شکست را پذیرا باشند.

*در دقیقه 70امید از غفلت بازیکنان شهدای دودج نهایت استفاده را برد و توسط عظیم پیرزاده کاپیتان خود به گل رسید.

*در دقیقه 90 باز این تیم مهمان بود که توسط امین برزگر به گل تا فقط از شکست سنگین تیم خود جلوگیری کند.

در نهایت این بازی مهیج و پرگل با نتیجه 4بر2بسود تیم شهدای دودج به پایان رسید.

 

7 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیز انتی 666و ایزدی عزیز

    بنده در کسوت بازیکن و خبرنگار کوچیک همه دوستان عزیز منطقه داریون و دودج هستم و اینکه دوستان خیلی خوبی نظیر سیاوش شیروانی -قادرعلی بذرافشان-عظیم پیرزاده-روشن قنبری وعلیرضا باصری -امین قربانی خدارحم باصری -عبدالرضا شکری و سایردوستان دیگر را دارم به خود می بالم.
    این دو گلم را هم به دوستان گل داریونی تقدیم می کنم چون هر کسی دیگه هم این کار رو انجام داده بود قطعا مستحق تعریف و تمجید بود کما اینکه از سر بدشانسی روزگارخود خبرنگار گلزن شد!!!!!

  2. سلام
    دیدمت دور نمای ای دودج
    سرم آمد به بر سینه سلام ای دودج
    وام داریم بدهکار به تو شرمنده
    که پس انداخته ایم این همه وام ای دودج
    بسیار مشعوف شدم و به خودم به عنوان یک دودجی بالیدم . وبا خودزمزمه کردم سپهرت سبز ودشتت پر از بابونه های سبز وحشیخوی بمانی جاودان دودج به آوای خوش قران .به زیر سایه ایمان آن مردان باوجدان که هر لحظه قلوب پاکشان با عشق اخلاص به تو گرم است .
    میخوامت علی کاکا.
    همون نوکر قدیمیت مسعود صف شکن (عزیز)

  3. جناب صفشکن با عرض سلام و خسته نباشی
    از اینکه نظر گذاشتید خیلی خیلی خوشحال شدم و مایه دلگرمی
    ما بخاطر وجود شایسته امثال شماها سید علاالدین حسینی و سیدشمس الدین حسینی و سایر دوستان خاک خورده ورزش دودج هستش که جانی در بدن داریم اونم فدای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا