اخبار

برگزاری همایش فرهنگی و ورزشی مدرسه حضرت ولیعصر(عج) داریون

خبرنگار:علی مختاری|
به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عصر شنبه، همایش فرهنگی و ورزشی مدرسه ابتدایی دخترانه حضرت ولیعصر(عج) داریون برگزار شد.

مدیر مدرسه دخترانه ولیعصر در گفت و گو با داریون نما افزود:جهت ایجاد شور، هیجان و انگیزه در دانش آموزان دختر و همچنین ایجاد حس همدلی و دوستی در این محیط پاک ، تصمیم به برگزاری این همایش یک روزه گرفتیم .

زیبا دادور در ادامه گفت: بهترین کاری که می توانیم برای این گروه سنی در ایام دهه مبارک فجر انجام بدهیم این است که دانش اموزان را برای مقابله با اهداف پلید دشمن و تهدیدات فرهنگی انها اماده کرده و با رهنمون های دلسوزانه امام راحل اشنا سازیم.

وی بیان داشت : در حال حاضر طاغوت زمان گذشته به طاغوت جدیدی بنام جنگ نرم تبدیل شده و وظیفه ذاتی هر دانش اموزایرانی و مسلمان اینست که با قلم تیز خود ، بسوی مبارزه با جهل ، بیسوادی و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام برود .

دادور ضمن تاکید بر انجام چنین مراسم هایی گفت :بسترسازی مناسب برای تربیت صحیح دانش اموزان در محیطی امن و صمیمی ، مستلزم انجام یک رشته فعالیتهای گروهی و مفرح بوده و بخاطر این مهم هرساله به مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی اجرا می کنیم .

وی در پایان گفت:در این همایش یک روزه که با حضور 320نفر از دانش آموزان و معلمان زحمتکش و با تعامل و هماهنگی اموزش و پرورش داریون و حوزه حضرت نرجس(س9) برگزار شد، نمایش دوچرخه سواری ،اسکیت بازی ،بازی طناور و حرکات رزمی کارته کاران قهرمان استانی و کشوری انجام پذیرفت .

2 دیدگاه

  1. باسلام وخسته نباشيدخدمت سركارخانم دادور و همه همكاران محترمشون .ازاينكه شماوسايرهمكارانتان درراه آموزش فرزندان عزيزودلبندماداريونيهاكم نميگذاريدوهميشه ازپيش بيشترتلاش ميكنيدصميمانه تشكردارم خسته نباشيدوموفق باشيدانشااله

  2. سلام بر علمای جبهه ی علم و تربیت… حضرت امام جعفر صادق(ع):در روز رستاخیز،مردم را یک جا گرد می آورند و ترازوهای عدالت برپا می شود.آن گاه،خون شهیدان با مرکب علما سنجیده می شود.پس مرکب علما،بر خون شهیدان،برتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا