ديدگاههمه

پیرامون جلسه ی شورای شهر داریون

جلیل زارع|

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا… : به حبل(ریسمان) الهی، دست جمعی چنگ بزنید و پراکنده نشوید… (آل عمران/103)
به نام یکتا کیمیاگر هستی. جا دارد از همه ی اعضای محترم شورای شهر داریون که با وجود سلایق متفاوت در اداره ی شورا، بالاخره بر سر این مسئله اتفاق نظر پیدا کردند و همگی گرد هم آمدند و اجازه ندادند بیش از این، اختلاف های جزیی و حاشیه ای و یا گرفتاری ها و مشکلات شخصی، بر معضلات ناشی از عدم حضورشان در شورا بیفزاید،قدردانی شود.

مسلما مردم داریون نیز هم چون گذشته، قدرشناس بوده و با مسئولین محترم در رفع مشکلات و پیشرفت سریع تر شهرشان،همراه خواهند بود. هم چنین از تلاش برای رسیدگی به مشکلات مردم با حضور شهردار محترم نیز تشکر و قدردانی می شود.
باور کنید، از شنیدن حل مشکل آب رسانی و اقدام جهت برنامه ریزی و انجام قانون 140 شهری مبنی بر نقشه برداری از شهر داریون جهت تنظیم اسناد املاک، زمین ها و منازل داریون و تعامل بین شورا و شهرداری در این مورد، بسیار بسیار خوشحال شدم. به نوبه ی خود، از مسئولین و افرادی که پی گیر قضیه بودند، به ویژه جناب آقای رضا داریونی عزیز تشکر می کنم.از پی گیری های سایت و خبر رسانی خبرنگاران و عکاس آن نیز کمال تشکر را دارم.
و اما کلام آخر: مسلما حضور فعال و به موقع مردم در صحنه جهت رفع مشکلات و نابسامانی های پیش رو، بیش ترین سهم را در آبادانی و پیشرفت شهرمان خواهد داشت. این را قضایای اخیر نیز به اثبات رسانید…
داریونی آباد و دلی شاد را برای هم وطنان عزیز خود آرزو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا