گزارش

معرفی برنامه های موسسه در حال تاسیس علمی و آموزشی رزمندگان- نمایندگی داریون

جلیل زارع|

 آزمون های پیشرفت تحصیلی

این آزمون ها برای دانش آموزان دوره های ابتدایی، راهنمایی و اوّل و دوم دبیرستان و با هدف کلّی سنجش عملکرد آن ها و مقایسه ی نتایج حاصل از اجرای آزمون، با هدف های آموزشی از پیش تعیین شده برگزار و به منظور تصمیم گیری در این باره که آیا فعّالیّت های آموزشی معلّم و تلاش دانش آموزان به نتایج مطلوب انجامیده یا خیر، تهیّه و تدوین شده و حدودا در پنج مرحله اجرا خواهد شد.

اهداف و ویژگی های آزمون:

1)ارزشيابي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

2)ارزشيابي ميزان اثر بخشي و كيفيّت آموزشي آزمون

3)ارزشيابي مقایسه آی علمی با ساير مدارس

4)آگاهي و قضاوت دانش آموز از پيشرفت تحصيلي خود

5)ايجاد علاقه و انگيزه در دانش آموزان براي کسب موفّقيّت بيشتر و جبران نقاط ضعف درسي احتمالی

6)تکرار و مرور مطالب درسي در مراحل مختلف آزمون ها

7)افزايش و تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در آزمون ها

8)آگاهي از نحوه ی تدریس معلّم و میزان پیشرفت علمی دانش آموزان

9)استفاده از نتایج آزمون ها جهت راهنمایی و مشاوره ی دانش آموزان در طول برنامه ی آزمون ها

10)ايجاد شرايط يادگيري مناسب براي تثبيت و تقويت مفاهيم جديد درسي

11)تثبيت هدف هاي آموزشي از پيش تعيين شده در دانش آموزان

12)شناخت نقاط ضعف و قوّت فرد فرد دانش آموزان توسّط معلّم و تلاش جهت رفع آن ها

10 دیدگاه

  1. برای برگزاری این برنامه ها و آزمون ها چقدر از دانش آموزان گرفته می شود ؟ مدیر مسول این مو سسه چه کسی است ؟ انتفا عی است یا غیر انتفاعی ؟

    1. سلام دانش آموز عزیز… اگر شرایط شرکت در طرح آیه های تمدن را داری، حتما همین فردا به خدمات کامپیوتری پارسا در داریون مراجعه کرده و ثبت نام کن. اگر در آزمون مبنا پذیرفته شوی برای شش سال بورسیه می شوی و همه ی آموزش ها را که شامل کلاس های حضوری در داریون و تهران است و آزمون های متنوع و کتب و جزوات و لوح های فشرده و… کاملا رایگان است. اگر هم در آزمون پذیرفته نشوی با تخفیف ویژه در طرح شرکت می کنی. البته باید بسیجی باشی که اگر نیستی هم تا قبل از امتحان برو و در بسیج دانش آموزی و یا یکی از پایگاه های بسیج ثبت نام کن. به همین سادگی. در صورتی هم که شرایط شرکت در طرح آیه های تمدن را نداری نگران نباش موسسه رزمندگان هدفش کسب در آمد نیست و شهریه دوره ها خیلی کم است که آن هم با تخفیف ویژه ارائه می شود. از آن گذشته ما بر آنیم تا اگر خدا بخواهد همه ی برنامه هایی که در داریون برگزار می شود را فقط هزینه های اولیه اش را حساب کرده و از دانش آموزان بگیریم که آن هم اندک است. شاید هم اگر خیرین و یا مسئولین کمک کنند آن را هم نگیریم. نگران نباش عزیز دل برادر ما قرار نیست حتی یک ریال سود ببریم .بر آنیم تا یک آموزشگاه به تمام معنا کاملا غیر انتفاعی ایجاد کنیم … بقیه اش هم توکل بر خدا… شما قلب پاکی دارید برای موفقیت در این کار دعا کنید انشاءالله همه ی کارها درست می شود… راضی هستیم به رضای خدای بی همتا… هر چه او بخواهد.

  2. سلام فرهنگی عزیز… اولویت اول :فرهنگیان ساکن منطقه ی داریون. اولویت دوم: فرهنگیان داریونی(منطقه داریون) غیر ساکن در داریون. اولویت سوم: از طریق موسسه رزمندگان

  3. نازنین خانم سلام….لطفا کامنتتان را به ایمیل من در قسمت مسابقه بفرستید. منتظر دریافت آن بوده و حتما به شما پاسخ خواهم داد .ممنون از دیدگاهتان.

  4. مجددا سلام نازنین خانم…الحق والانصاف، متاسفانه، سه اولویتی را که شما فرموده اید، نه تنها در جامعه ی ما جا افتاده است که بی پروا و با افتخار در مجالس نیز پوز آن را می دهیم و با آب و تاب از آن حرف می زنیم. ولی اگر عمری باقی باشد، ما نیامده ایم که روال جاری جامعه را پیاده کنیم که اگر در پی چنین روال هایی بودیم که کارمان به نوعی موازی کاری بود و بی ثمر. و مطمئنم شما هم بر این واقفید و خودتان بهتر می دانید که برای این کارها نیامده ام. آمده ام بلکه به کمک امثال شما بزرگواران، در واپسین لحظات عمر، بلکه قدمی برای اعتلای منطقه امان برداریم که با این روال های جاری به جایی نخواهیم رسید و مصداق “این ره که تو می روی به ترکستان است!” می شویم. ممنون از دیدگاه واقعی و به دور از زیاده گویی اتان.

    1. سلام آقای زارع
      ممنونم از اينكه وقت گذاشتید و جواب دادید. دقیقا منظورم منم جامعه بود و با دیدن اولویت های شما یاد اولویت های جامعه افتادم. و اون کامنت رو گذاشتم. ان شااله در این را موفق باشید و دانش آموزان داریونی قدردان زحمت های شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا