اخبار

در جلسه شورای شهر داریون چه گذشت؟

خبرنگار:مجتبی ظهرابی|

جلسه شورای اسلامی شهر داریون عصر چهارشنبه ۲۷ شهریورماه  ساعت ۱۷ در محل دفتر شهرداری داریون با حضور اعضاء شورا و سرپرست شهرداری داریون برگزار شد.
به گزارش داریون نما داریوش شکری رئیس شورای اسلامی شهر داریون ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت و همچنین تشکر و قدردانی از محمد زارعی سرپرست شهرداری جهت ترمیم آسفالت و لکه گیری سطح شهر داریون افزود: هدف و تمرکز اصلی اعضای شورا در این دو هفته آغازین فعالیت شورا، انتخاب  شهردار مناسب است که انشاالله طی چند روز آینده شهردار داریون معرفی خواهد شد.


طیبه مردانه نماینده شورای شهر داریون نیز در این جلسه به بیان توضیحاتی در خصوص مراجعه خود به دفتر دکتر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پرداخت و افزود: شورای اسلامی شهر داریون جهت رایزنی و بررسی مشکلات سیستم مخابرات )سیستم دیتا)در سطح منطقه داریون و همچنین بلوارکشی ادامه بلوار امام خمینی از میدان شهدا تا امام زاده ابراهیم هماهنگی های لازم را با اداره راه و شهرسازی شهرستان و حتی استان انجام خواهد داد.
کامران خورشیدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر داریون نیز در خصوص سر و سامان دادن وضعیت آتش نشانی و آماده به کار بودن اعضاء ، امکانات و همچنین مشکلات کمبود نیرو آتش نشانی داریون خواستار توجه و رسیدگی بیشتر اعضای شورا و شهرداری به این موضوع شد.
در ادامه اعضای شورا از ایجاد و اختصاص یک شعبه از بیمه تأمین اجتماعی در شهر داریون خبر دادند و همچنین دیدار اعضای شورا با خانواده شهدا نیز از دیگر تصمیمات این جلسه شورا بود.

پی گیری و مکاتبات مربوط به بندها و تعهدات انجام نشده آرامستان احمدی و همچنین جذب نیروهای بومی در این آرامستان نیز در دستور کار شورا قرار گرفت .
در پایان جلسه اعضای شورا به بررسی مشکلات چند نفر از ارباب رجوع پرداختند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا