اخبارهمه

تیم فوتبال شهدای تربرجعفری قهرمان جام شهدای کوشک مولا شد

خبرنگار:علی مختاری|

در بازی فینال جام شهدای کوشک مولا که بین شهدای تربرجعفری و عرشیا کوشک مولا برگزار شد هر دو تیم در پایان 120دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو دست یافتند اما در نهایت این تیم شهدای تربرجعفری  بود که در ضربات پنالتی و با نتیجه 6بر5عرشیا کوشک مولا را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی دست یافت.
  به گزارش داریون نما در وقت قانونی بازی پایانی ،علی زارع و اسماعیل قربانی برای عرشیا و حمیدرضا جوکار و احمد جوکار نیز زنندگان گلهای تیم تربری بودند.
 قضاوت این دیدار بعهده مجتبی کشاورز به کمک آقایان مصطفی کشاورز و ابراهیم کشاورز بود. 
 قابل ذکر است که قبل از این دیدار نیز بازی رده بندی بین دو تیم سینا زاگرس شیراز و شهید بذرافشان برگزار شد که تیم شیرازی با نتیجه دو بریک میزبان خود را شسکت داد و بعنوان سومی این مسابقات دست یافت .
 میلاد اقبال پور هر دو گل سینا زاگرس  را به ثمر رساند و تک گل تیم تربری نیز توسط حسین ارجی وارد دروازه تیم شیرازی شد.
 قضاوت این دیدار بعهده الماس زراع به کمک اقایان ابراهیم کشاورز و رسول ستارزاده بود.
 شایان ذکر است که در این تورنمنت از طرف کمیته برگزاری ،تیم عرشیا کوشک مولا با دریافت سه کارت زرد بعنوان تیم برتر اخلاق شناخته شد.
  ضمن اینکه  مجتبی  کشاورز از کوشک مولا با قضاوت های خوب و بی نقص خود بعنوان بهترین داور این مسابقات معرفی شد.
 قابل ذکر است که از طرف مسئولان و دست اندرکاران برگزاری ،به تیم های اول تا سوم و به رسم یادبود و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر این روستا جوایز نفیسی اهدا شد.
 کمیته برگزاری این مسابقات از آقایان حاج عین االه کشاورز،محمدرضا کشاورز،الماس زارع ،مصطفی کشاورز،ابراهیم کشاورز ،محمدامین کشاورز،رضا کشاورز،علیرضا کشاورز،صفرزارع،علی رسولی ،رسول ستارزاده و علی مختاری (خبرنگار سایت داریون نما) به پاس زحمات و تلاش های بی دریغ خود که هرکدام وظیفه خاصی را عهده دار بودند تقدیر و تشکر کرد.

9 دیدگاه

  1. ازمحدود مسابقاتی بوده که به نظر میرسه حاشیه نداشته ودر آخر به خیر خوشی پایان یافته ازهمه مهتر فینال داشته همه هم راضی هستند امیدوارم ازاین دست مسابقات بیشتر برگزار بشه یه خدا قوت هم به کمیته برگزاری ان شاالله کمک کنید بازهم ازاین دست مسابقات که هم یه ورزش وهم یه تفریح سالمه بیشتر برگزار بشه

  2. تیم تربر تیم خوبی بود ولی باید یکم آروم باشن و مربیشون باید جای بازی ،اول باید نکات اخلاقی گوش زد کنه.
    بازیکنانشون به داور فحش دادن دعوا هم کردند و…
    زشته برا فوتبال

  3. چند مدت پیش تو تربر یه جام گذاشتن همون بازی اول دعوا شد و جام کلا لغو شد اگر تو این بازی هم دعوا نمیکردن که قهرمان نمی شدند.

  4. باسلام
    بنده بعنوان يه تربري ميگم قبول دارم بعضابچهاي تربر توي فوتبال يكم حساسيت زيادي دارن ولي قسم ميخورم هيچكس هيچ فحشي به داور نداد.يكمم گله دارم مثلابهترين بازيكن از عرشيا بهترين بازيكن اخلاق از عرشيا بهترين داور ازكوشك مولا تيم اخلاق عرشيا و…فينال بازي بين تربر وكوشك مولاهست تيم داوري كاملا كوشك مولايي مثلا نميشدالماس زارع داور فينال باشه.اقاي گل بازيهاازتربر شدشما ببينيدبهش چي جايزه دادن اونوقت به افرادفوق چي دادن.كجاي دنيا جايزه تيم قهرمان بانايب قهرمان مساويه اگر يه تيم ديگه بجز عرشيا فينال بود بازم اين اتفاق مي افتاد؟دراخرازهمه دستندركاران برگزاري بخصوص اقاي محمدرضاكشاورز تشكرميكنم وهمچنين اقاي مختاري كه زحمت خبررساني راكشيدند

  5. خودم هم تعجب کردم یه مسابقه بدون حاشیه باشه پس حاشیه داشته حالا این جوایز نفیس چی بودکه اینقدر خبرساز شده

  6. هرچی دعوا شد مقصر آقای … مربی تیم بود که داشت خط میداد به تماشاگران و بازیکنان.تو دودج هم همین اوضاع رو پیاده کردن.برا پرسنل … این کار ها درست نیست.

  7. از این نمونه حاشیه ها در بالاترین سطح فوتبالمان لیگ برتر و حتی در فوتبال جهان هم دیده می شود .حقیر اخبار این دوره از مسابقات را فقط از همین سایت پیگیری می کردم.حقیر بدون هیچگونه تعصبی باید بگویم که تمامی فوتبال دوستان منطقه اطلاع دارند که قطب فوتبال منطقه روستای تربر جعفری هست و وقتی یه طرف بازی تیم میزبان هست و 3 داور کوشک مولایی را برای قضاوت انتخاب می کنن نباید بیشتر از این توقع داشت .وقتی اقای گل از روستای تربر جعفری هست و هیچ اسمی از اون برده نمی شود باید واقعا از مسولان انتقاد کرد.به جرات می توانم بگم که بازیکنانی چون احمد جوکار، حسن یعقوب زاده و مصطفی جوکار و حتی سعید جوکار از بهترین بازیکنان منطقه هستند و شایسته حتی حضور در لیگ های معتبر را دارند و وقتی اسم این بازیکنان که تیمشان نیز قهرمان شده در لیست برترین های جام نیستند باید به عدالت مسولان برگزاری شک کرد .از این نمونه نا عدالتی ها در دودج و داریون نیز دیده شده است.یک نمونه از نا عدالتی ها در 2دوره قبل مسابقات فوتسال که در داریون برگزار شد تیم فوتسال تربر جعفری به مقام دومی رسید جالب اینکه مسولان برگزاری از حدود 20 نفر تقدیر و تشکر کردند و به آنها لوح تقدیر اهدا شد ،فقط و فقط از مسول تیم دوم تقدیر نشد و ما تربری ها اصلا به روی خودمان نیاوردیم که بخواهیم این مسئله را رسانه ای کنیم.

  8. آقای عدالت محور!
    چقدر خوب بود که همان موقع مسله را به روی خودتان می آوردید!مثل الان که درموردآقای گل بودن تربر جعفری وقطب فوتبال بودن تربر در منطقه واسامی آقای گلهای تربر اطلاع رسانی کردید. به هر حال چیزی که اول وآخر مجبور بودید رسانه ای کنید خوب بهتر بود به وقت خودش ادعای حق میکردید.ودر آخر امیدوارم که در لیگهای معتبر هم حضور یابید وهرروز موفق تر باشید.چون موفقیت انسان ,(صرفنظر از اینکه اهل کجاست) مهم است وبس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا