گفت و گو

تقدیر امام جمعه داریون از مردم شهیدپرور منطقه

مردم داریون با حضور باشکوه خود در تشییع شهدای گمنام نشان دادند تا لحظه آخر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه منطقه داریون در گفت و گو با داریون نما با ذکر مطلب فوق افزود: جا دارد از همه مردم بزگوار منطقه داریون که در تشییع جنازه شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند  قدردانی کنم.

نماینده ولی فقیه در داریون گفت:مراسم تشییع شهدای گمنام که روز پنج شنبه در داریون برگزار شد نقطه عطف فعالیت های فرهنگی سال 92 داریون است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن این مراسم اظهار داشت: برای این مراسم معنوی کمیته های مختلفی تشکیل داده بودیم که هر کدام وظیفه جداگانه ای داشتند و خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب این مراسم به صورت خوبی برگزار شد.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد:در آماده کردن تپه نورالشهدا باید از شهرداری داریون تشکر ویژه داشته باشم، همچنین از ادارات برق و آب و نمایندگی آموزش و پرورش داریون  و همچنین نیروی زحمت کش انتظامی نیز به سبب همکاری خوب تشکر می کنم.

امام جمعه منطقه داریون در ادامه گفت:ستاد نماز جمعه و بروبچه های مسجد نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و امیدواری بسیاری در ما ایجاد کردند.

وی در عین حال افزود: برای برگزاری این مراسم همه عوامل دست به دست هم دادند از آحاد مردم گرفته تا مسوولین که اگر غیر از این بود چنین مراسم باشکوهی برگزار نمی شد.

حجت الاسلام عزیزی در پایان از سایت داریون نما نیز به سبب پرداختن مناسب به شهدا و همچنین اطلاع رسانی و نوشتار مختلف درباره شهدای گمنام تقدیر کرد.

3 دیدگاه

  1. احسنت به این مردم سنگ تمام گذاشتند ، تشکر از تمامی عزیزانی که در این مراسم زحمت کشیدند علی الخصوص امام جمعه عزیز ومحبوب شهرمان حاج آقا عزیزی

  2. خدایا ایمان غواص های والفجر هشت، شجاعت خط شکنان کربلای پنج، استقامت جانبازان شیمیایی، ثواب اشک جا ماندگان از شهدا و عزت شهدای گمنام را به مردم شهید پرور، با غیرت و ولایت مدار منطقه داریون عنایت فرما.

  3. بالاخره چه کسی جانشین حاج آقا عزیزی می شود ؟ قرار بود تا پایان شهریور مشخص شود ولی هنوز داریون امام جمعه ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا