اخبار

نداشتن دانش ورزشی و اسپانسر معضل اصلی ورزش منطقه داریون

خبرنگار:علی مختاری|
عضو هیات فوتبال استان فارس گفت:نداشتن دانش فنی روز مربیگری و داوری و همچنین اسپانسر مالی از معضلات ورزش منطقه داریون است که باید بصورت جدی به آن توجه داشت .
بهرام کرمدار در حاشیه جلسه انتخاب اعضای هماهنگی مسابقت فوتبال منطقه داریون به داریون نما گفت :نداشتن تیم های مختلف ورزشی در رده های سنی و اهمیت ندادن به ورزش پایه در این منطقه موجب شده تا مسوولین توجه کمتری به این منطقه داشته باشند.
وی ادامه داد:اگر بستر مناسبی جهت ادامه فعالیت ورزشی فراهم باشد آنگاه می توان از مسوولان بلند پایه ورزشی استانی و حتی کشوری دعوت کرد تا با حضور خود در این منطقه امید و شور و شعف را در روح ورزشکاران بدمند.

بهرام کرمدار

کرمدار گفت:از اینکه بنده و سایر دوستان را برای این جلسه دعوت کرده اید بسیار خرسندم و امیدوارم با تعامل و همکاری همه جانبه شما بتوانیم این جام را که به اسم شهدای گرانقدر منطقه و گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی نام گرفته به نحو احسن برگزار کنیم.
وی افزود:این جام تنها متعلق به روستای تربر لابیشه نیست بلکه متعلق به همه روستاهای منطقه بوده و همه در آن شریک هستند.
این مقام مسوول در خصوص علل انتخاب تربرلابیشه برای این جام بیان داشت : با توجه به علاقمندی زیاد و فراهم بودن امکانات سعی کردیم میزبانی این دوره را به این روستابدهیم لذا هر روستایی که برای برگزاری دوره های بعدی اعلام آمادگی نماید میزبان خواهد بود.
وی در خصوص زمین نا تمام فوتبال داریون نیز گفت : حدود ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار برای ادامه ساخت این زمین در نظر گرفته شده که انتظار می رود با یاری خداوند و همت دست اندرکاران از دو هفته آینده عملیات تکمیل آن به قدرت ادامه یابد.
وی اظهار کرد:هدف اصلی برگزاری این مسابقات قهرمان شدن تیم کوشک مولا یا دیندارلو نیست بلکه هدف اصلی ما نزدیک تر کردن مردم این منطقه در همه ابعاد خصوصا فرهنگی و ورزشی به همدیگر بوده تا بتوانیم استعدادهای ناب این منطقه را شناسایی کرده و آنهارا به استان معرفی کنیم .
قابل ذکر است که بازی افتتاحیه این مسابقات روز جمعه (فردا)ساعت ۸صبح بین تیم های پیشکسوتان تربر لابیشه و پیشکسوتان منطقه داریون برگزار خواهد شد لذا حضورتمامی بازیکنان تیم های شرکت کننده این تورنمنت اجباری بوده در غیر اینصورت تیمی که به هر دلیلی حضور نیابد از طرف کمیته برگزاری از دور مسابقت حذف خواهد شد.

گفتنی است:اعضای شواری هماهنگی مسابقات فوتبال گرامیداشت دهه مبارکه فجر و یادواره شهدای والامقام منطقه داریون انتخاب شدند.
در این جلسه که شامگاه دوشنبه و با حضور بهرام کرمدار و جمعی از مسوولین ورزشی منطقه و اعضای شوراهاو دهیاری تر برلابیشه برگزار شد،حاج کمال زارعی (روستای دودج)محمدرضاکشاورز (کوشک مولا)خشنودجمشیدی (تربرلابیشه)چاووشی (دیندارلو) علی بذرافکن از شهر داریون بعنوان اعضای هیات برگزار کننده این تورنمنت معرفی شدند.
بر این اساس مقرر شد این کمیته بر تمام موارد از جمله نحوه برگزاری و افتتاحیه ،انتخاب اعضای داوری ،کمیته انظباطی و کادر تدارکات نظارت داشته تا بتوانند با تعامل و همکاری همه جانبه این جام را به سرانجام برسانند.

3 دیدگاه

  1. لطفا فقط مشخص کنید که آیا این دوره از بازیها فینال دارد یا خیر؟و آیا فینال برگزار میشود یا به خاطره ها می پیوندد؟؟”!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا