اخبارپربیننده ترین مطالبگزارشهمه

نتیجه آراء تمام کاندیداهای انتخابات مجلس در شیراز/رتبه خوب مریم بذرافکن در بین کاندیداها

فرمانداری شهرستان شیراز در اجرای ماده ۲۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹۵ آیین نامه اجرایی آن نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان را اعلام کرد.

الهام فتحعلی

به گزارش داریون نما روز گذشته شیبانی فرماندار شیراز در کنفرانسی با اصحاب رسانه مجموع آرا ماخوذه در حوزه انتخابیه شیراز را ۳۴۱ هزار و ۸۲ رأی اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۸۹ هزار و ۴۲ رأی صحیح و ۵۲ هزار و ۴۰ رأی آراء باطله بودند.

شیبانی با یادآوری اینکه برای راهیابی کاندیداهای مجلس در مرحله اول به مجلس نیاز است کاندیدا حداقل یک پنجم آراء صحیح را کسب کنند، گفت: روح‌الله نجابت با ۷۸ هزار و ۳۵۱ رأی معادل ۲۷.۱۱ درصد آرا و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رأی معادل ۲۰.۴۳ درصد آرا به مجلس آتی راه پیدا کردند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان هم نتوانستند یک پنجم آراء صحیح را کسب کنند و به مجلس راه نیافته‌اند به همین دلیل انتخابات مرحله دوم باید برگزار شود، گفت: معادل دو برابر کرسی‌های مورد نیاز از کاندیداهای ردیف‌های بعدی به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.

امروز اما فرمانداری شیراز طی اطلاعیه ای نتیجه نهایی تمام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز را اعلام کرد.

رتبه قابل توجه مریم بذرافکن در بین تمام کاندیداها

نکته جالب توجه در لیست ارایه شده از طرف فرمانداری -که در انتهای این مطلب می توانید دانلود کنید و ببینید- آرای خوب خانم مریم بذرافکن کاندیدای داریونی انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بر اساس اعلام فرمانداری از بین 261 داوطلب نمایندگی مجلس، مریم بذرافکن با 1254 رای رتبه 61 را به دست آورده که با توجه به اولین حضور او رتبه خوبی به حساب می آید.

گفتنی است نفر آخر لیست داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه شیراز تنها 67 رای کسب کرده است.

لیست کامل تعداد آرای تمامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز

2 دیدگاه

  1. سلام .کل آرای منطقه داریون چندتا بوده و تعداد رای ها رو به هرکدوم از کاندیدها در صورت توان اعلام کنید.سپاس

  2. سلام خداقوت
    آمار رای ها اعلام کردنش به تفکیک مطمئنا بر عهده داریون نما یا اشخاص حقیقی نیست و مسئولین حقوقی باید این آمار رو اعلام کنند. تا اونجا که بنده خبر دارم آمار مشارکت منطقه نزدیک به ۷ هزارنفر بوده که تقریبا بطور درصدی بین ۴۰ تا ۵۰ درصد مردم منطقه مشارکت داشتند. الحمدلله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا