اخبارهمه

پیام امام جمعه منطقه داریون به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی«عج»

به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون پیامی برای داریون نما ارسال کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ نُریدُ أنْ نَمُنَّ عَلیَ الّذینَ اسْتُضْعِفوا فِی الارضِ وَ نَجْعَلَهم الائمهً وَ نَجْعَلَهُمُ الوارثینَ»

سالروز میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) بر عموم برادران و خواهران منطقه داریون مبارک باد.
پروردگار عالم در قرآن مجید فرموده است:«من اراده کرده ام، کسانی را که در روی زمین ضعیف نگه داشته شده‌اند را به عنوان پادشاهان عالم و وارث همه ثروت دنیا قرار بدهم»

امسال که هزار و صد و هشتاد و ششمین سال تولد امام زمان[عج] می باشد؛ ما شاهد وقایع عجیب و شگفت انگیز درسراسر کره زمین هستیم. خداوند عالم همه مستکبران را به ذلت کشانده و همه ثروتمندان از ترس از دست دادن ثروت نگران گردیده اند.
۴۱ سال است که صدایی متفاوت از همه صداهای موجود در عالم هستی از کشور جمهوری اسلامی ایران بلند است، صدایی که همواره می گوید:«ای مستکبران عالم! به هوش باشید که ما روزی دنیا را از وجود پلید شما پاک خواهیم کرد.» این صدا، استکبار جهانی را به وحشت انداخته و در این مدت سعی کرده است این صدا را در گلو خفه کند اما با کمال تعجب هرچه بیشتر تلاش کرده، کمتر نتیجه گرفته است.
امروز شاهد ضعیف تر شدن دنیای استکبار و قوی تر شدن جمهوری اسلامی هستیم؛ اما عزیزان بزرگوار بدانید که در گام دوم انقلاب؛ ما به سمت یک حادثه بزرگ پیش می رویم و آن ظهور حضرت صاحب الزمان[عج] است.
انقلاب اسلامی ما زمینه را برای ظهور حضرت[حجت بن الحسن] آماده کرده است.
امروز ویروس کرونا به مردم عالم نشان داد که استکبار جهانی چقدر ضعیف و آسیب پذیر است. آن ها می خواستند در منطقه ما فقط خواسته های آنها اجرایی شود ولی همه دیدند شکستهای پی در پی قدرت های جهانی و پیروزیهای دائمی نیروهای حزب اللهی را و اما امروز همه ما می دانیم که جمهوری اسلامی ابر قدرت واقعی دنیاست از نظر پیشرفت های علمی و تکنولوژی و از نظر امنیت و از نظر نظامی و قدرت تسلیحاتی که همه اینها را [ما] بدون تکیه به دیگران به دست آورده ایم.
عزیزان!
امروز درکشور ما نایب امام زمان[عج] حکومت می‌کند که قطعا آن حضرت از او حمایت می کند و ما باید تا آمدن امام زمان (علیه السلام)، اطاعت از رهبری را به عنوان اطاعت از امام زمان[عج] بدانیم.
امیدوار باشیم که ان شاالله آمدن آن حضرت بسیار نزدیک است. این حرف ما شیعیان نیست بلکه دانشمندان با انصاف دیگر ادیان نیز با اشاره به تحولات عالم میگویند:«حادثه های بزرگ در پیش است و منجی بشریت خواهد آمد» وظیفه ما در چنین ایامی؛ دوری کردن از گناه و تلاش برای نجات مومنین از بلاهای آخرالزمان می باشد. آن حضرت چشم امیدش به [ما] شیعیان است که او را یاری کنیم. اگر کسی می‌‌خواهد بداند آیا یار امام زمان[عج] خواهد بود یا نه، ببیند امروز آیا یاورِ نائب او هست یا نه!
امیدوارم همه ما بتوانیم منتظران واقعی باشیم و زمان آمدنش را درک کنیم. ان شاالله

محمد حمیدی نژاد
_ امام جمعه منطقه داریون _
20فروردین ماه 1399

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا