اخبارهمه

اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در داریون

خبرنگار:علی مختاری|
دکتر جعفر قادری در حاشیه برگزاری نمازجمعه منطقه داریون گفت:با پیگیری ها و جلسات متعددی که با مسوولین مربوطه در شیراز و تهران داشته ایم مشکلات و محرومیت های این منطقه منعکس و موافقت های لازم جهت اجرای طرح های عمرانی و خدماتی برای داریون گرفته شده است .
به گزارش داریون نما وی گفت:موضوع ارتقاء تقسیماتی داریون به بخش، به وزارت کشور ارسال شده و در این وزارتخانه در حال پیگیری و آماده ارسال به کمیسیون دفاعی و امنیتی هیات دولت است .
دکتر جعفر قادری نماینده مجلس
دکتر جعفر قادری نماینده مجلس
وی ادامه داد:گازرسانی به روستاها و مناطق شهری باقیمانده این منطقه نیز پیگری شده و توسط شرکت گاز استان فارس انجام خواهدشد.
این نماینده مجلس بیان داشت:بهسازی و تعریض مسیرهای ارتباطی منطقه توسط اداره راه و شهرسازی فارس نجام می شود که تردد در مسیر شیراز –داریون –خرامه با سرعت و ایمنی لازم صورت می گیرد.
وی همچنین گفت :مشکل تامین آب شرب ،سوخت چاه های کشاورزی و شبکه مخابراتی هم پیگیری های لازم صورت گرفته که توسط دستگاههای ذیربط اقدام خواهند نمود.

4 دیدگاه

  1. بهشت شد نمیدونستیم به دفعه! همه مشکلات حل شد.
    ولی عقل ما میگه به همین سادگیا هم که میگن نیست ؟
    تو چندتا خط این همه مشکل چه ساده حل فصل شد !!!!!!!!!!!

  2. به نظر من باید شورای شهر یا شهرداری از بودجه سالانه خود در بخش های تولیدی سرمایه گذاری کنند و یواش یواش از بودجه دولتی بی نیاز بشه.
    مثلا چرا داریون تولید کننده یه چیزی در استان یا حتی کشور نیست؟ مثلا تولید کننده مرغ، تخم مرغ، بوقلمون، شتر مرغ، ماهی، محصولات کشاورزی.
    این طوری هم یواش یواش مشکل بیکاری حل میشه هم شهردای با درآمدی که به دست میاره میتونیه یه دستی به سر و گوش شهر بکشه.

    1. سلام
      منطقه داریون هنوز هم با وجود کم آبی یکی از بزرگترین قطبهای تولید کننده شبدر(یونجه)در ایران و صادر کننده آن به کشورهای عربی محسوب می شود.
      اما به درستی مشکلات منطقه ی ما بیش از این حرفهاست و برطرف کردن آن ها به همین سادگی نیست اگر چه ما هم آرزو داریم همه ی این گفته ها به حقیقت مبدل شوند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا