اخبارهمه

سانحه برای یوسف بذرافکن

متاسفانه با خبر شدیم یوسف بذرافکن از فرهنگیان قدیمی و دلسوز که امسال به افتخار بازنشستگی هم نائل می شود در اثر یک حادثه رانندگی مصدوم شده است.

به گزارش داریون نما هفته گذشته خودرو حامل یوسف بذرافکن و اسکندر مردانه(از فرهنگیان قدیمی و بازنشسته) در جاده داریون-شیراز به دلایل نامعلومی از جاده خارج می شود.

به احتمال زياد يوسف بذرافكن كه به عنوان عضو علي البدل شورا معرفي شده بود عضو جديد شوراي شهر داريون و جايگزين بهرام هوشيار خواهد شد

به گفته یوسف بذرافکن شدت حادثه به حدی بوده که خودرو پیکان که رانندگی آن بر عهده اسکندر مردانه بوده از جاده جدید به جاده پایینی( قدیمی داریون) سقوط می کند.

در اثر این حادثه یکی از مهره های کمر یوسف بذرافکن شکسته می شود.  پس از انتقال به بیمارستان و سه روز بستری، پزشکان دو هفته استراحت مطلق توصیه می کنند تا مراحل بعدی درمان وی انجام شود.

گفتنی است در این حادثه خوشبختانه اسکندر مردانه  آسیب جدی ندیده است.

برای یوسف بذرافکن آرزوی بهبودی کامل داریم.

 

7 دیدگاه

  1. سلام
    با آرزوی سلامتی برای ایشان
    انشاءالله به زودی زود به کمک خداوند متعال رفع کسالت شود

  2. سلام جناب آقایان بذرافکن و مردانه…..

    خبر ناراحت کننده ای بود. بسیار متاثر شدم ولی خداوند منان را شاکرم که الحمدلله به خیر گذشته است . از خداوند کریم برای ایشان آرزوی شفای عاجل را دارم. انشاالله.

  3. با سلام. ایشان مردی با ایمان و دلسوز برای مردم منطقه داریون است انشاالله که هر چه زودتر به سلامتی کامل برسد.
    پروردگارا، به حق بخشندگی و مهربانیت، سلامتی کامل را نصیب همه بیماران بفرما.

  4. سلام علیکم . از مدیر و نویسندگان و کاربران سایت داریون نما ، اصحاب مسجد امام محمد تقی علیه السلام ،تمام دوستان ، همکاران فرهنگی ، همشهریان ، اقوام و خویشاوندان ،اعضای شورای حل اختلاف ونمایندگی که با عیادت از حقیر این بنده کمترین را مورد لطف قرار داده اند نهایت تشکر و سپاس را بعمل می آورم برای تمام این عزیران سلامتی و سعادت همیشگی آرزومندم از خداوند متعال استدعا دارم که تمام این بزرگواران از هر گونه حادثه محفوظ بدارد . در چنین شرایطی است که آدمی دوستان واقعی خود را می شناسد چون در شر ایط سخت و دشوار انسان به ابراز محبت و دعا نیاز بیشتری داردو بخاطر همین است که ثواب عیادت بسیار فراوان است . از لطف آقایان قربانی ،مجرد، زارع ،مطلع ،ظهرابی ومدیون شهداء و جناب آقای دکتر لطفی نهایت سپاس را دارم . امیدوارم که برای هیچکدام از دوستان سانحه بوجود نیاید . انشاء الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا