داريون نماهمه

به بهانه نزديك شدن به يك سالگي داريون نما/سايت خودتان را نقد كنيد

31 شهريور ماه 1390 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس پايگاه خبري-تحليلي داريون نما كار خود را آغاز كرد.

با توجه به نزديك شدن به 31 شهريور و يك سالگي سايت داريون نما قصد داريم عملكرد خود را در بوته نقد كاربران عزيز قرار دهيم.

دوست داريم صادق،شفاف،و دلسوزانه سايت خودتان را نقد كنيد. اطمينان داشته باشيد كه نظرات،انتقادها و پيشنهادهاي شما چراغ راه ما براي پيشبرد هرچه بهتر سايت داريون نما خواهد بود.

شما كاربران عزيز كه يك سال همراه هميشگي ما بوده ايد مي توانيد از همين الان پيام هاي خود را در قسمت نظرات همين مطلب بنويسيد.

بي صبرانه منتظر راهنمايي ها و نظرات شما هستيم.

16 دیدگاه

  1. سلام مدير سايت داريون نما
    هزينه هاي سايت چقدر است و از كجا تامين مي شود و چقدر سود براي شما دارد؟

    1. با سلام خدمت شما كاربر محترم
      به اطلاع شما و همه كاربران عزيز مي رساند تمامي هزينه هاي سايت داريون نما تا كنون شخصي بوده و بدون هيچ كمكي از نهاد يا اداره اي تامين شده است.
      البته اگر پيشنهادي هم براي كمك مالي به سايت داريون نما بشود-كه تا كنون چند بار شده است- به دليل حفظ استقلال كاري خود از آن چشم پوشي مي كنيم.
      ان شالله اين كار براي ما سود معنوي خواهد داشت. از نظر مادي هم بايد بدانيد با اخذ چند وام و پرداخت اقساط سايت داريون نما روي پاي خود ايستاده است.

  2. سلام
    راستي يك دوره آموزش خبرنگاري گذاشتيد مثل اينكه از هيچكدام خبرنگارها خبري نيست؟ چرا مطالب آنها را روي سايت قرار نميدهيد؟

  3. سالها بود که مردم شهر داریون از نداشتن یک پایگاه سازماندهی شده اطلاع رسانی در رنج بودند. جایی که بتوانند به آنجا رجوع کرده و یا آن را تهیه کنند تا از اخبار و حواشی در حاشیه شهر با خبر شوند.
    اما با به روی کار اومدن داریون نما این مشکل برطرف شده.در اوایل بدون مشکل نبود اما رفته رفته جای خودشو توی قلب مردم پیدا کرد و تا الان که دیگه به اینجا رسیده.
    من خودم اوایل از پوسته نامناسب سایت شکایت داشتم ولی این آخری به قولی، حسابی از نظر من ترکونده.مطالب توی سایت هم واقعا عالی بودن ولی من فکر میکنم که اگه بشه تموم تمرکز خودتون رو روی مطالب ، اخبار ،دیدگاه هاو یا حواشی مربوط به دستگاه های اجرایی داخل منطقه داریون بزارید خیلی بهتر میشه.اینو میگم چون مطالب متفرقه مثل طنز و یا کاریکاتور های داخل فضای مجازی زیاد مناسب سایتی پربازدید مثل داریون نما نیست چون بیشتر بازدید کننده ها خودشون اونا رو توی اینترنت مشاهده میکنن که من فکر میکنم به نوعی از ابهت سایت کاسته میشه،بلکه در ابتدا بیشتر سعی بشه روی مسائل داخلی شهر و سپس حتی به بررسی مسائل داخلی کشور هم پرداخته بشه چون من فکر میکنم داریون نما از پتانسیل تبدیل شدن به یک روزنامه اینترنتی مثل بقیه روزنامه های پر تیراژ که به صورت اینترنتی هم کار میکنن،برخورداره. اما این روند میتونه به تدریج به کار گرفته بشه چون مردم بیشتر مشتاق خبرهای خود داریون هستند.
    مطمئنم که خود شما هم تا حالا به همین چیزا بسیار فکر کردین اما گفتم شاید با این سخنان بتونم کمک کوچکی به پیشرفت پایگاه اطلاع رسانی شهر خودم کرده باشم.
    با تشکر

  4. مثل این گه بعضیها بجای اینکه فکر پیشرفت داریون نما باشند دنبال این هستند تا ببینند چقدر سود داشته یا از کجا تامین اعتبار میشه .شاید هم میخوان سایت تاسیس کنند و روی دست داریون نما بلند بشن .انشااله که دنبال رقابت مثبت باشند نه دنبال راه درامد چون همه میدانند که کار فرهنگی پول و نفع مادی ندارد.این یکسال واقعا داریون نما در دل مردم و در تمام خانه ها جا باز کرده است و به ان عادت کرده ایم از مدیر محترم ان هم کمال تشکر و قدردانی را به عمل می اوریم سلامت و سربلند باشید

  5. باسلام خدمت مسول سایت داریون نما از تلاش های شما که طی یک سال گذشته برای مخاطبان سایت داریون نما کشیده اید متشکریم هر چند که شما در گذشته هم منشا خدمات زیادی بوده اید جا دارداز خبرنگاران سایت هم که زحمات زیادی میکشند واکثر اتفاقات را پوشش خبری میدهند تشکر کنیم اجرکم من الله

  6. اینترنت بی سرعت ما قطع شده بود دلم برای داریون نما تنگ شده بود ،داریون نما یک سال است که میهمان خانه های ما شده است یا به عبارت بهتر عضو خانواده های ماشده است .مثل نوزاد شما که خانه شما را شاد کرده است داریون نما هم یک سال است که داریونی ها را شاد کرده است

  7. سلام
    سالگرد تاسیس داریون نما را به مدیر زحمتکش و پرکارش و همه خوانندگان سایت تبریک عرض می کنم.
    جند روزی میشه که کم کم اثرات عیالواری مدیر سایت نمود پیدا کرده و این را میتوان از آبپدیت سایت فهمید . به هر حال خسته نباشید . شما همچنان در دل تمام داریونی ها جای دارید و همت بلندتان مورد تحسین همگان است.

  8. با سلام
    یکمین سال تولد داریون نمارا به شما دوست عزیز تبریک عرض می نمایم
    امید که در راهی که برگزیده اید به یاری خداوند متعال پیروز و موفق باشید انشاءاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا