اخبارهمه

امام جمعه داریون خواستار تسریع در پیگیری مشکلات مردم شد

همزمان با سالروز شهادت جانسوز پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر علیه السلام نماز شکوهمند جمعه منطقه داریون در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

خبرنگار:یوسف بذرافکن

حجت الاسلام رستگار امام جمعه منطقه داریون در خطبه اول با اشاره به حدیثی از پنجمین امام شیعیان جهان به اهمیت ولایت در اسلام پرداخت. وی گفت:اهمیت غدیر از این نظر از عاشورا و حتی ولادت امام زمان (عج) بیشتر است که در روز غدیر مسأله امامت ؛ ولایت و رهبری جامعه اسلامی مطرح شد و اسلام بر پنج پایه بنا شده است که مهم ترین آنها ولایت است.

امام جمعه منطقه داریون در خطبه دوم به ضرورت شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح و اهمیت این انتخابات از لحاظ داخلی و خارجی اشاره  و در ادامه جنایات ضد بشری اسرائیل غاصب را برعلیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.
حجت الاسلام رستگار در پایان مشکلات مردم منطقه داریون روستاها را با سید اسماعیل حسینی نماینده مردم شیراز که در نماز جمعه حضور داشت درمیان گذاشت و خواستار تسریع در پیگیری مشکلات مردم بعد از انتخابات تیرماه شد .
در بین دو نماز حاج محمد حسین بذرافشان از مداحان داریون به ذکر مصیبت شهادت امام باقر علیه السلام و مشاهدات آن حضور در روز عاشورا پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا