اخبارپربیننده ترین مطالبدفترچه خاطراتهمه

تاریخچه جاده شیراز -داریون به روایت نعمت الله رویین تن

گفتند ما برای داریون خرج نمی کنیم جاده خراب زیاد داریم!

جاده داریون خاکی و پراز دست انداز و فاقد پل و زیرگذر بود باچند نفر از دوستان و معتمدین محل تصمیم گرفتیم به اداره  راه سازی شیراز مراجعه و پیگیرشویم. بنده شخصا به اداره راه شیراز مراجعه و به دفتر مدیرکل وارد و جویای راه داریون شدم.

روایتی از: نعمت الله رویین تن

مدیرکل  یکی از کارمندان را صدازد و گفت پرونده راه شیراز-داریون را بیاورید,آوردند وبعد از مطالعه گفتند این جاده هشتاد میلیون اعتبار داشته چون انقلاب شده معلوم نیست این بودجه را کجا خرج کرده اند! و بنده از سازمان برنامه وبودجه درخواست 30 میلیون تومان بودجه کرده ام.

از ایشان خواهش کردم فتوکپی درخواستی که به سازمان برنامه ارسال کرده اند را به بنده بدهند تا پیگیر ماجرا شوم. ایشان فتوکپی درخواست را به بنده دادند. من هم به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کردم. رییس سازمان گفت من نامه گذاشتم روی نامه اداره راه و به تهران فرستادم تهران هنوز جواب نداده اند.

خواهش کردم کپی نامه فرستاده را مرحمت کنید تا پیگیری کنم نامبرده کپی نامه را به حقیر داد بنده هم با معتمدین درجریان گذاشتم دو نفر از برادران به نام های سیاوش باهر و  داریوش هوشمند برای پیگیری به تهران رهسپار شدند.

سازمان برنامه و بودجه گفتند موافقت کرده ایم ولی این مبلغ را به استانداری فارس می فرستیم.بعداز مدتی برای پیگیری به خدمت آقای استاندار رفتیم .ایشان به آقای استوار مسئول روابط عمومی استانداری گفتند مبلغی که برای جاده داریون فرستادند به ایشان بدهید تا راهشان درست شود. ایشان گفتند ما برای داریون خرج نمی کنیم جاده خراب زیاد داریم!

رفتم مجدد خدمت آقای استاندار و گفتم آقای استوار بعداز این همه پیگیری جواب منفی می دهند استاندار او را صدازد و گفت: آقای استوار بودجه را فقط برای داریون اختصاص بدهید.

آقای استوار یک نفر پیمانکار معرفی کردند که با استانداری قرارداد بست و مشغول راهسازی و مرمت و بازسازی جاده و پل سازی شد و به یاری خداوند جاده آسفالت شده و ما امروز به راحتی و سهولت رفت وآمد می کنیم درصورتیکه قبل ازآسفالت فقط دوعدد ماشین قراضه رفت و آمد می کرد.

ولی امروز جاده پر ازترافیک و همه اهالی خداروشکر صاحب خودرو سنگین و سبک هستند.

به امید آنکه شما جوانان تحصیل کرده و داریون دوست نسبت به احتیاجات داریون کوشش کنید.خداوند یار و یاورتان باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا