اخبارهمه

برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در داریون اعلام شد

ستاد گرامیداشت سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) بخش داریون، برنامه های روز جمعه در شهر و روستاهای این بخش را به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) اعلام کرد.

بر این اساس مراسمات جشن و شادی در سطح مساجد شهر و روستا همراه با برنامه های شاد و متنوع دیگر با حضور عموم مردم برگزار می شود.

دعای ندبه این هفته در شهر داریون ساعت ۶:۳۰ صبح در محل موکب حضرت علی اصغر(ع) واقع در ابتدای بلوار کشاورز، با سخنرانی امام جمعه  بخش داریون حجت الاسلام و المسلمین رستگار و با نوای گرم مداحان اهلبیت(ع) قرائت خواهد شد.

بر همین اساس روز جمعه ۲۳ شهریور ماه در مصلای نمازجمعه برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان، اطعام مهدوی و نماز پُرفضیلت جمعه برگزار خواهد شد. تقدیم هدایا به کودکان و نوجوانان با اسامی “مهدی” و “نرگس” در نمازجمعه توسط شهرداری نیز بخشی دیگر از مراسم است. این مراسم از ساعت ۱۱ ظهر آغاز می شود.

همچنین بعد از ظهر روز جمعه از ساعت ۴ در محل موکب حضرت علی اصغر(ع) واقع در ابتدای بلوار کشاورز شهر داریون، مراسم جشن ویژه کودکان و نوجوانان دختر و پسر همراه با مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی ایستگاه صلواتی برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا