اخبارهمه

به مناسبت هفته نیروی انتظامی از پرسنل پاسگاه انتظامی دودج تقدیر شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور سرهنگ قلعه بردار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شیراز از خدمات پرسنل پاسگاه انتظامی دودج تقدیر شد.

خبرنگار:روح الله قربانی

به گزارش داریون نما در این مراسم با حضور حجت الاسلام رستگار امام جمعه منطقه داریون ، سرهنگ قلعه بردار، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شیراز ، ناظمی بخشدار بخش مرکزی،رحیمی شهردار داریون و مسوولین محلی در محل آستان امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد از زحمات فرمانده پاسگاه انتظامی دودج سرگرد محمدرضا ده بزرگی و سایر پرسنل زحمتکش این پاسگاه تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه امام جمعه داریون با تبریک هفته نیروی انتظامی یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و شهدای مقاومت و سید مقاومت سید حسن نصرالله را گرامی داشت.
وی گفت دو نعمت قدرش نا شناخته است و تا انسان از دست ندهد قدر آن را نمی داند یکی امنیت و دیگری سلامت و تا انسان پیر و رنجور و بیمار نشود متوجه نمیشود خدا چه نعمتی به او داده  و تا زمانی که کشورش دچار ناامنی شود قدر امنیت را می داند.
وی در ادامه افزود:بخش داریون نیاز به یک کلانتری فعال همراه با نیرو و تجهیزات دارد.
امام جمعه داریون در ادامه از سرگرد ده بزرگی و عوامل نیروی انتظامی بابت جانفشانی هایشان در راه تامین امنیت کشور قدردانی کرد.
پس از سخنان امام جمعه داریون، سرهنگ قلعه بردار در قسمتی از صحبتهای خود با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تقارن آن با عملیات وعده صادق ۲دو سپاه قهرمان گفت:نیروی انتظامی خودش را مفتخر می داند به اینکه از مقام معظم رهبری نشان مجاهدین فی سبیل الله را دریافت کرده است و ما از این بابت به خودمان می بالیم .
وی افزود:حفاظت از جان و مال و ناموس مردم را وظیفه خودمان می دانیم و در جامعه امنیت خوبی داریم علی الخصوص در استان فارس که آمارهای ۶ماهه ما در امسال نسبت به سال گذشته آمار کاهشی  است.

وی ادامه داد در بحث سرقت ۱۸درصد، نزاع و درگیری ۲۷درصد کاهش داشته و در زمینه کشفیات هم آمار افزایشی بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم مرقد امامزاده ابراهیم (ع) غبارروبی و عطر افشانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا