اخبارهمه

مراسم روز جهانی قدس در داریون+تصاویر

خبرنگار:مهرشاد اسلامی راد|

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم منطقه داریون حضور گسترده ای در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند.

امروز در همراهی و همنوایی با ملت شریف ایران اسلامی و جهان اسلام مردم ولایتمدار و انقلابی منطقه داریون با حضور در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس با ملت مظلوم فلسطین ابراز همدردی کرده و جنایات قبیحانه رژیم صهیونیستی و مجامع بین المللی در حمایت از آنها را به شدت محکوم کردند.
راهپیمایی روز قدس در منطقه داریون که ساعت 11 و 30 دقیقه از مقابل حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم«ع» آغاز شده بود با طی نمودن بلوار امام خمینی_بلوار کشاورز با رسیدن به مصلی نماز جمعه منطقه داریون به اتمام رسید.
شعار هایی که مردم بصیر و انقلابی منطقه برادران و خواهران در این راهپیمایی سر میدادند عمدتا مربوط به جنایات رژیم اسرائیل و در حمایت از مقاومت مردمی فلسطین بود.
در ادامه و با حضور مردم در مصلی نماز جمعه داریون سخنران پیش از خطبه های نماز، حجت الاسلام قلی زاده -رئیس اداری زکات شهرستان شیراز- با تبیین مسأله زکات و خصوصاً زکات فطریه از مردم خداجوی منطقه داریون خواست که به این امر الهی اهتمام بورزند و با تحویل زکات فطریه خویش اجر روزه خود را کامل کنند.
در ادامه خطبه های نماز جمعه توسط حجت الاسلام و المسلمین اسدی امام جمعه منطقه داریون ایراد شد و پس از اقامه نماز جمعه قطعنامه روز جهانی قدس قرائت و حضار و راهپیمایان داریونی بندهای آنرا تائید کردند.

 

54عکسها از:روح الله قربانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا