اخبار

شاخه گلهای دانش آموزان مدرسه حقیقت جو برای معلمین

یوسف بذرافکن|

در هفته بزرگداشت مقام معلم دانش آموزان با صفای مدرسه حقیقت جو سر تا پای معلمین خود را گل ریختند .امروز مدرسه غرق در شادی و نشاط بود همه با شاخه هاو دستهای گل آمده بودند تا از زحمات معلمین خود قدر دانی کنند . قرار بود مراسم در زنگ آخر برگزار شود ولی بچه ها سر از پای نمی شناختند .

وقتی آنها را به صف کردم به آنها گفتم بچه های عزیز همانطور که مادر شما در روز مادر از شما توقع و انتظار هدیه نداشت اما شما از آنها تقدیر و تشکر کردید معلمین هم به هدیه و تشکر شما چشم ندارند اما ابراز محبت باعث محکم شدن دوستی ها می شود ، در دفتر نشسته بودیم که آقای زارع و شیروانی باجعبه شیرینی و روی خندان از نمایندگی آمدند و هفته معلم را به همکاران عزیز تبریک گفتند .

دانش آموزان کلاس ششم هم در یک اقدام خود جوش کیک زیبایی را که با نام معلم مزین شده بود به کلاس آوردند . هرچند حساب مدرسه هم از سرانه خالی بود اما از طرف مدرسه توسط مدیر و نمایندگان دانش آموزان در یک محیط سراسر شاد یک جلد کلام الله مجید و یک شاخه گل به معلمین عزیز تقدیم شد بعد نوبت رسید به اجرای سرود توسط دانش آموزان کلاس چهارم که سرود زیبای خوذ را خواندند پس از آن بچه ها برای شادی روح معلم رزمنده مرحوم علی کرم رضایی معلم کلاس پنجم الف حمد و سوره خواندند تا ایشان هم بی نصیب نباشند درادامه همه دانش آموزان هدیه به دست ونوبت به نوبت در کنار معلم کلاس خود قرار گرفتند و ضمن اهدای هدیه های خود عکس یادگاری گرفتند در پایان سالن و تمام اندام معلمین پر از شد از گل و برف شادی .

1 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب
    گرچه خيلي دير شده ولي ماهي رو هر وقت از آب بگيريم تازست . هفته معلم رو خدمت تمامي معلمان عزيز و زحمتكش تبريك ميگم. معلمان با تموم دغدغه هاي فردي و اجتماعي كه دارند ، ولي با عشق و علاقه تدريس مي كنند . اجرشون با خدا
    دوران ابتدايي در دبستان حقيقت جو بودم و كل دوره ابتدايي معلمامون خانم بودند. يادش بخير واقعاً يكي از بهترين دوران زندگيم درس خوندن توي اون مدرسه بود . الان كه سي و شش سالمه حاضرم اينقدر هزينه كنم تا يه كم از اون حس و حال رو داشته باشم ولي چه حيف كه نمي شه و عمر آدمي به سرعت داره مي گذره و هيچ چيزي هم جلودارش نيست .
    بر لب جوي نشين و گذر عمر ببين
    كه اين اشارت زجهان گذرا ما را بس (حافظ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا