اخبارهمه

گزارش اولین جلسه شورای جدیدشهر داریون؛شکری رییس شورا شد،جهاندیده نایب رییس

خبرنگار:مجتبی ظهرابی|

اولین جلسه شورا ی اسلامی دوره چهارم شهر داریون ۱۳ شهریورماه در دفتر شهرداری داریون با حضور تمامی اعضا شورا برگزار شد.
به گزارش داریون نمادر ابتدای این جلسه داریوش شکری به بیان جزئیات جلسه بخشداری با اعضا شورای دوره چهارم پرداخت و افزود:در جلسه هیأت رییسه دیروز در حضور بخشدار مرکزی مسوولیتهای اعضا شورای شهر داریون به ترتیب زیر مشخص شد:
داریوش شکری رییس شورای شهر داریون
مریم جهاندیده نایب رییس شورای شهر داریون
طیبه مردانه:منشی و نماینده شورا در شهرستان
علی اکبر فاتحی: خزانه دارشورا
کامران خورشیدی: عضو پنجم شورا
شکری در خصوص وضعیت تعیین و انتخاب شهردار نیز گفت: در حال حاضر با تصمیم اعضا شورا محمد زارعی معاون سابق امور اداری و مالی شهرداری بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده تا اعضا شورا فرصت و وقت کافی جهت انتخاب شهردار اصلح با ویژگی ها و خصوصیات مد نظر شورا داشته باشند.
رییس شورای اسلامی شهر داریون در خصوص برخی از گمانه زنی ها مبنی بر این که اعضا شورا از طرف برخی از افراد برای انتخاب شهردار تحت فشار هستند اظهار داشت:اعضا این دوره شورا ضمن احترام و استفاده از نظرات و عقاید همه افراد و مردم داریون بصورت مستقل و با همفکری خود اعضا بهترین تصمیم را در راستای منافع مردم وشهر داریون اتخاذ خواهد کرد.
در ادامه جلسه محمد زارعی سرپرست موقت شهرداری داریون ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای اعضا شورا از اعتماد این اعضا تشکر و قدر دانی کرد و افزود:انشااله با تعامل و همفکری بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای مردم داریون باشیم و سپس به بیان توضیحاتی از امور جاری و فعالیتهای پیش روشهرداری پرداخت.
اعضا شورا نیز حدود یک ساعت به بررسی فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام شهرداری پرداختند و در مورد مباحثی از قبیل بودجه سال ۹۲،منابع تامین بودجه،گزارش حسابرسی سال ۹۱،فعالیتها و هزینه های جاری شهرداری بحث و تبادل نظر کردند.
بازدید دست جمعی اعضا شورا در روزهای آینده از سطح شهر داریون ومحله دیندارلو از دیگر تصمیمات اولین جلسه شورا بود که از نزدیک بتوانند مشکلات و مسایل شهر داریون را مورد بررسی قرار دهند.
در پایان جلسه نیز اعضا شورا ضمن تشکر از سایت داریون نما بر ادامه تعامل و همکاری با این سایت مردمی تأکید کردند.
این جلسه ساعت ۱۷شروع ودر ساعت ۱۹پایان یافت.

10 دیدگاه

  1. با سلام و عرض تبریک، خدمت جناب آقای شکری و سرکار خانم جهاندیده و سایر اعضای جوان شورای اسلامی شهر داریون، از درگاه ایزد منان، توفیق خدمت خالصانه و صادقانه در پرتو تلاشی مضاعف همراه با توکل بر خداوند قادر متعال را برای این اعضای با انگیزه آرزومندم و سمت سرپرستی شهرداری را به جناب آقای محمد زارعی تبریک می گویم. همگی پویا و پایا باشید.

  2. با سلام
    انتخاب جناب آقای شکری را به سمت ریاست شورای اسلامی شهر ولایتمدار داریون را به عموم مردم تبریک عرض مینمایم.
    امیدوارم با اتحاد و همدلی اعضا و تعامل با دستگاهها و مردم داریون ، شهر داریون بتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
    یک دوستدار داریون

  3. با سلام و تبریک به اعضای محترم شورای دوره چهارم ، از زحمات شورای های دوره اول ، دوم و سوم و شهرداران به خصوص آقای مهندس سید ابوذر حسینی و آقای مهندس علیرضا زارع تقدیر و تشکر می کنیم

  4. باسلام فکر میکنم دیگه به جایی رسیدیم که بتوانیم به افراد بومی اعتماد کنیم وشهرداری بومی برای شهرمان برگزینیم
    از اعضای شورا که کارمند دانشگاه آزاد هستند خواهش میکنم که منافع شهر را به منافع اداره متبوعشان ترجیح دهند چون مشخص است که دانشگاه آزاد عوارض زیادی باید بابت ساختمانهایش بپردازد و اگر قرار است تخفیفی به دانشگاه داده شود حق مردم داریون را حفظ کنند

  5. سلام
    آقای زارعی از کارکنان خوب شهرداری است که در غیاب شهردار معاونت ایشان را برعهده داشت تا بحال سه مرتبه در جایگاه سرپرست شهرداری بوده است سال 85 بعد از آقای مبشری،سال 90بعد از آقای حسینی و الان
    فکر کنم اهل دودج خودمان باشند
    آقای خوبی است ظاهرا!!
    انشااله برای داریون و مردم داریون مثمر ثمر باشد

  6. به نظرتون خبرهای شوراهای شهر یه کم زیادی نشده هم از ارزش خبری میکاهد وهم تکراری میشه بهتره یه کم اخبار کمتر ولی پربارتر باشه تا ارزش خبری داشته باشد

  7. سلام خانم سپیده درست میگن کل سایت شده اخبار شورا باید یه کم تنوع رو بیشتر و از شورا کاسته شود

  8. با سلام
    ضمن تشکر از کلیه دوستان.در خصوص سوال زهیر لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی داریون برای اخذ پروانه ساختمانی (علاوه بر پرداخت مبلغ 90 میلیون تومان جریمه در دوره های قبلی شورا) مبلغ 210 میلیون تومان بایستی پرداخت کند که 50 میلیون تومان آن در هفته گذشته (17/6/92) پرداخت شده و مابغی طی 4 فقره چک دریافتی بایستی به شهرداری پرداخت شود.

  9. جناب شکری از پاسخ شما متشکرم آشنایی ما با پدر حضرتعالی بیشتر از شخص خود شماست مشخص است که متانت را از پدر بزرگوارتان آموخته اید سربلند باشید و ما را حامی خود بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا