اخبار

سه خبر از داریون

برگزاری مراسم ولادت با سعادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) در داریون
به مناسبت پانزده ماه مبارک رمضان میلاد باسعادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم جشنی توسط کانون فاطمیون (ع) داریون و مشارکت ستاد نماز جمعه امشب در مصلی نماز جمعه داریون برگزار شد در این مراسم ویژه برنامه های برای کودکان و نوجونان پسر و دختر برگزار شد و همچنین نوجونان و جمعی از مومنین میهمان سفره افطاری کریم اهبیت علیه السلام بودند در این جمعی صمیمی تعدادی از روحانیون منطقه داریون نیز حضور داشتند .

داریون قدیم مصور می شود!
با توجه به استقبال کاربران عزیز از مطالب داریون قدیم ، قرار است کار تحقیق و تدوین داریون قدیم به صورت مصور و مستند با سرعت و دقت بیشتری پیگری شود ، یوسف بذرافکن یکی از فرهنگیان پیشکسوت مسولیت این کار رابرعهده دارد و قرار است علی زارع از فرهنگیان داریون نیز وی را همیاری کند .کار تهیه گزارش های اولیه این مجموعه امروز همزمان با ولادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی علیه السلام شروع شد ، لذا بدینوسیله از همشهریان عزیز علاقمند که آمادگی همکاری در تدوین این مجموعه ارزشمندرا دارند دعوت بعمل می آید ، بدیهی است افرادی که عملا در این کار ارزشمند فرهنگی مشارکت داشته باشند از آنها نام برده می شود . کسانی که از طریق دیدگاه ها در تکمیل مطالب به صورت مستند همکاری داشته باشند از مطالب آنها استفاده می شود .همشهریان گرامی که علاقمند پیوستن به تیم محقق این مجموعه هستند برای تکمیل فرم های مربوط به آقای علی زارع مراجعه نمایند .

جلسات تلاوت قرآن در داریون
این روزهای عطر قرآن در همه جا پیچیده است و همگان در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان شرکت نموده و سعی می کنند که از این ماه پرخیر و برکت حداکثر استفاده را بنمایند . .یکی از جلساتی که در چند سال اخیر به صورت منظم برگزار می شود جلسات تلاوت قرآن کریم در سالن مدرسه حقیقت جو است، امسال هم توسط حوزه بسیج حضرت نرجس داریون جلسه قرآن از ساعت ۹تا ۱۱صبح ویژه خواهران برگزار می شود .در ضمن به مناسبت میلاد کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام شب گذشته مراسمی همراه با افطار در این مدرسه برگزار شد.

1 دیدگاه

  1. 1-با سلام و تشکر بابت اطلاع رسانی از اخبار…. برای امثال من که تنها راه ارتباط با داریون، همین داریون نماست، طرح “چند خبر از داریون” عالی است. موفق باشید.
    2-برگزاری مراسم و جلسات تلاوت قرآن در داریون، کار پسندیده ای است. به برگزار کنندگان خسته نباشید می گویم و به شرکت کنندگان در این مراسم، این عید ولایت را تبریک و تهنیت.
    3-کار مصور شدن داریون قدیم، کار پسندیده و کم نظیری است و می تواند مکمل کارهای ارزشمند جلال بذرافکن، یوسف بذرافکن، علی زارع و خبرنگاران و تصویر برداران داریون نما باشد.من نیز چند روزی است زحمت تهیه ی عکس هایی از “سنگ سوراخی” و “مزارع” و “اماکن قدیمی منطقه ی داریون” برای استفاده در “رمان قلعه داریون”را به آقای علی زارع دادم و ایشان برای شروع به سرعت از “غار سنگ سوراخی ” تصاویر زیبایی را تهیه کردند که در قسمت هفتم رمان از آن ها استفاده خواهد شد و از ایشان صمیمانه تشکر می کنم.همگی پویا و پایا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا