اخبار

اخبار یارانه ای برای داریونی ها/رقم یارانه ۲۲ بهمن اعلام شد/ اعلام جزییات

طرح فجرانه یارانه از دیروز آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه ۶۱ میلیون نفر (۷ دهک) مشمول کالابرگ الکترونیکی هستند، گفت: در این طرح ۱۱ قلم اساسی برای تامین تغذیه به مردم اختصاص داده شده است.

عسگریان اعلام کرد: از ۱۷ بهمن طرح جدید کالابرگ الکترونیک اجرایی می‌شود. تاکنون پایین‌ترین سبد مبنا ۵۲۰ هزار تومان بوده که با بررسی‌ها به ۷۴۳ هزار تومان رسیده است. این طرح شامل شیر، پنیر، ماست، حبوبات، گوشت، ماکارونی، قند، شکر، برنج، روغن و تخم‌مرغ خواهد شد.

به گفته وی، طرح تشویقی کالابرگ الکترونیکی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و از این به بعد بهره‌مندی از این شرایط بدون شرط خواهد بود، به‌عنوان مثال یارانه دهک اول تا سوم از ۴۰۰ به ۶۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. براساس این طرح افراد اگر از ۱۱ قلم کالایی خریدی انجام دهند یارانه هر قلم کالا از ۲۲۰ هزار تومان کسر خواهد شد. هر قلمی که خرید کنند می‌توانند به فروشنده اعلام کنند از یارانه آن‌ها کسر شود.

عسگریان برای اطلاع از میزان اعتبار برنامه شما را معرفی و اظهار کرد: در این برنامه ۲۱۰ هزار فروشگاهی که خدمات کالابرگ الکترونیکی ارائه می‌کنند مشخص شده است و افراد می‌توانند در این برنامه میزان اعتبار باقی‌مانده خود را مشاهده کنند. افراد اگر از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده نکنند یارانه آن‌ها همانند گذشته پرداخت خواهد شد و تغییری در یارانه آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا