اخبارهمه

قدردانی امام جمعه منطقه داریون از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در پی حماسه باشکوه مردمی راهپیمایی ۲۲ بهمن حمید رضا رستگار امام جمعه منطقه داریون طی پیامی  از مردم منطقه داریون قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

♦سلام و صلوات خداوند به روح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله) و سلام و درود خداوند بر ارواح طیبه شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی.

♦ملت سرافراز ایران ملتی هستند که همیشه در لحظه های نیاز و صحنه های رویارویی با بدخواهان و دشمنان اسلام، عرصه ی پیروزی حق را به جهانیان عرضه می کنند و پرچم عزت و عظمت خود را به اهتزاز در می آورند. وفاداری، سربلندی، ظلم ستیزی و مظلوم یاوری؛ اوصاف جدانشدنی ملت قهرمان ایران اسلامی است.

♦همراه با سیل خروشان ملت ایران، مردم ولایتمدار منطقه ی داریون نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و در یوم الله ۲۲ بهمن ماه؛ وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه امام راحل، مقام عظمای ولایت و شهیدان سرافراز؛ اعلام نموده و حماسه ی حضور سبز و باشکوه خود را به نمایش گذاشتند.

♦ضمن شکرگذاری به درگاه ایزد متعال، از همه ی آحاد مردم غیور و سرافراز منطقه ی داریون؛ نهایت سپاسگذاری خود را اعلام و عزت و عظمت این مردم را از پروردگار بی همتا خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا