دودجهمه

حضور پرشورو بیاد ماندنی دودجی ها درهمایش ورزشی و فرهنگی

خبرنگار:علی مختاری|

از صبح امروز جمعه (20بهمن 96) پیاده روی خانوادگی دودج با استقبال بی نظیر مردم همیشه در صحنه و انقلابی روستای دودج برگزار شد.

در این پیاده روی که از مقابل دفتر شورای اسلامی و دهیاری دودج آغاز و در جوار حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) به پایان رسید، شرکت کنندگان به یاد انقلاب 57شعارهای انقلابی سر می دادند و همین شعارها جلوه خاصی به این پیاده روی بزرگ داده بود.

در پایان این مراسم طبق قرعه کشی  امیرعلی زیخانی برنده (دوچرخه ) اصغر زارعی (چرخ خیاطی ) و گنجعلی زارعی (سبزی خرد کن) شدند که جوایز خود را ازبرگزار کنندگان این همایش دریافت کردند.

در این مراسم که یکی از بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی در سطح منطقه داریون بود بیش از دو هزار و پانصد نفر از اهالی روستای دودج و همچنین دودجی های مقیم شیراز شرکت کردند .

شورای اسلامی روستای دودج و دهیاری این روستا ازبدو شروع خدمت به مردم زحمات زیادی را در زمینه های ورزشی,فرهنگی و اجتماعی متقبل شده اند. امید داریم که در اینده نه چندان شاهد خدمات بهتر و ارزنده و همچنین برنامه های مختلف مفرح و شادی بخش از این خادمان ملت باشیم.

مسوول دفتر امام جمعه،فرمانده بسیج منطقه 7امام موسی کاظم داریون, فرماندهی پاسگاه انتظامی دودج , اعضای شورای اسلامی و دهیاری دودج و همچنین مسوول تربیت بدنی منطقه 7 امام موسی کاظم داریون ”مسوول خانه بهداشت دودج’ مدیرمدرسه شهید ابوطالب حسینی’ مسوول پایگاههای بسیج دودج نیز با حضور پررنگ خود جلوه خاصی به این پیاده روی بخشیده بودند.

گفتنی است تعداد زیادی جوایز نیز که شامل ظروف آشپرخانه و کتاب نفیس دوران مقدس بود به قید قرعه به سایر شرکت کنندگان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا