تربر لابیشه

مسابقات فوتبال یادواره شهدای تربرلابیشه با شگفتی آغاز شد

علی مختاری

در بازی نخست،شهدای لابیشه با گل های بهروز جمشیدی و محمدرضا جمشیدی با نتیجه ۲برصفر عدل دیندارلو(قهرمان جام شهدای دیندارلو)را مغلوب کرد ضمن اینکه این تیم یک ضربه پنالتی را نیز در نیمه نخست هدر داد.
در این بازی داور مسابقه به بهروز جمشیدی ،سجاد زارع و امیر پارسایی از لابیشه کارت زرد نشان داد.
در بازی دوم،نتیجه شگفت انگیزی رقم خورد بطوری که ستارگان جعفری در یک بازی برتر و یک طرفه و با نتیجه پرگل ۶بر۱پاسارگاد لابیشه را درهم کوبید تا خودش را بعنوان مدعی اصلی کسب جام معرفی کند.
مصطفی جوکار،رامین جوکار،سعید جوکار(قادر)سعید جوکار(محمد)وحسن یعقوب زاده (۲گل )گل های ستارگان را به ثمر رساندند ضمن اینکه حسین ارجی تنها گل تیم خود را وارد دروازه مهمان کرد.
حسین ارجی ،مهدی جوکار،محسن بذرافشان از پاسارگاد و احمد جوکار از ستارگان نیزبا کارت زرد قاضی میدان جریمه شدند.
در دیدار سوم ،فجر لابیشه با برتری نزدیک ۳بر۲مقاومت دیندارلو را مغلوب کرد.کاظم بذرافشان (۲گل) و روح الله ارجی گلزنان تیم فجر بودند.گل های مقاومت نیز توسط مهدی هوشیار و میلاد اعتمادی به ثمر رسید.
سجاد جمشیدی،کاظم بذرافشان و محمد شبانی از تیم فجر و سعید کشاورز،احمد نعیمی ،بدرالدین هاشمی و محمدهوشیاراز تیم مقاومت از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
و بالاخره در بازی پایانی امروز شهاب کوشک مولا با نتیجه ۳بر۲بازی را به عقاب لابیشه واگذار کرد.اسماعیل قربانی و جواد شیرازی برای شهاب گلزنی کردند و سعید صالحی (۲گل)و سید جلیل پیش آهنگ یک گل برای عقاب به ثمر رساندند.
در این بازی خشن داور به غلام بذرافشان و مهدی رضا زاده کارت زرد و به امید کشاورز و رسول ارجی نیز کارت قرمزنشان داد.
علی کشاورز،اصغر زارع،مصطفی محترم،مجتبی رفیعی ،ساسان امیری ،میثم امیری ،سعید جوکار ،محمد جوکار و علی مختاری این چهار بازی را قضاوت کردند.
نکته حایز اهمیت روز اول این مسابقات دریافت کارت زرد و قرمزهای متعدد بود که داوران به بازیکنان خاطی نشان دادند.

تربر لابیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا