اخبارپیام شهروندانهمه

راهکار جالب یک شهروند برای مشکل سگ ها و کیسه های زباله در داریون

سیزدهم دی ماه یکی از کاربران داریون نما به مشکلی در داریون اشاره کرد که ما هم منتشر کردیم.

او نوشته بود:

چه کار کنیم با این سگ ها و کیسه های زباله؟!

این شاید دردسری خنده دار باشد برای داریونی ها! دردسری خنده دار و البته اعصاب خورد کن!
وقتی کیسه های پر از زباله را در زمان تعیین شده بیرون از منزل می گذاریم تا توسط کارگران زحمت کش شهرداری برداشته شود آن قدر سگ ها در داریون زیاد شده اند که به فاصله چند دقیقه سگ ها برای یافتن غذا کیسه های زباله را پاره کرده و محتویاتش را درون کوچه و خیابان می ریزند.
یعنی ما جرات نمی کنیم از ترس سگ ها حتی 5 دقیقه کیسه های زباله را بیرون بگذاریم چون آنها آن قدر زیادند که سریعا سراغ کیسه های زباله می روند و آنها را پاره می کنند.
باید هر لحظه کشیک دهیم تا صدای خودرو مخصوص زباله بیاید و مطمئن شویم وارد کوچه ما شده و بلافاصله بعد از حضورشان کیسه های زباله را تحویلشان دهیم.
این کار وقت زیادی از ما می گیرد. کاش فکری به حال این سگ های ولگرد شود که مدتی ازدیاد آنها واقعا برای شهروندان دردسر ایجاد کرده است!

راهکار جالب یک شهروند برای مشکل سگ ها و کیسه های زباله در داریون

حالا اما یکی دیگر از کاربران داریون نما با اشاره به آن مشکل راه حلی برای آن ارسال کرده که پیام این شهروند را هم در ادامه مشاهده می کنید.
سلام خدمت همشریان عزیز
تنها راه حل این است که کمی نفت یا گازوییل یا لکه گیر بریزید توی اسپری شیشه پاک کن و به کیسه زباله اسپری بزنید. به خاطر بوی بدی که داره اصلا سگ نزدیکش نمیشه من خودم چند سال هست که این کار رو میکنم و خیلی خوب هم جواب گرفتم.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

1 دیدگاه

  1. این راه حل برای موقت خیلی خوب هست ولی خود این عمل در نهایت و بصورت تجمعی در طی ماه و سال باعث آلودگی محیط زیست میشود و اگر زباله ها هم تفکیک شوند در کیفیت آنها اثر بد می گذارد و شاید دیگر مناسب بازیافت نباشند.
    راه حل اصلی عقیم کردن سگها و جمع آوری آنها در یک محل مناسب و دور از شهر داریون می باشد.اگر گرسنگی بر آنها غالب شود مسلما به بچه ها و حتی همه مردم حمله خواهند کرد که باعث درد و رنج فرد گاز گرفته و بیکار شدن وی در این شرایط سخت اقتصادی میشود وهزینه های دوا و درمان و سایر گرفتاریهای خانوادگی و نیز گسترش بیماری هاری در بین مردم.
    اکنون داریون به هر دلیلی شده مرکز پرورش و تکثیر سگهای ولگرددر هرکوچه و برزن و خیابان و آینده خطرناکی برای مردم قابل پیش بینی هست.اکنون باید تا دیر نشده با برنامه ریزی از این خطر بالفعل و رو به ازدیادجلوگیری کرد چون درمان آن خیلی هزینه در بر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا