اخبار ويژه

اخبار ويژه/تلاش براي اخلال در روند ساخت بيمارستان داريون نافرجام ماند

 

كارشكني در چمن كاري زمين فوتبال داريون!

گفته مي شود كه: قرار بوده با پي گيري چند نفر از اعضاي شوراي اسلامي شهر داريون، زمين خاكي فوتبال اين منطقه پس از سالها بالاخره سروساماني بگيرد و چمن كاري شود اما متاسفانه با “دخالت” و، كارشكني و سنگ اندازي “بعضي ها” اين كار بي نتيجه مي ماند.

 چرا سكونت در شيراز؟

شنيده مي شود كه:بعضي از مردم داريون نسبت به اينكه دو نفر از اعضاي شوراي اسلامي اين شهر محل سكونت خود را از داريون به شيراز منتقل كرده اند ابراز نارضايتي نموده اند.

 شهردارداريون غيبت دارد؟!

گفته مي شود كه:بعضي از مراجعه كنندگان به شهرداري داريون از غيبت هاي زارع شهردار اين شهر ناراضي هستند.در اين باره هرچند اطرافيان شهردار مي گويند كه شهردار براي انجام امور داريون بعضا در شهرداري حضور ندارند اما مراجعه كنندگان مي گويند شهردارداريون بايد بيشتر در داريون باشد تا شيراز يا هرجاي ديگري.

 اخلال در روند ساخت بيمارستان داريون

شنيده مي شود كه:”بعضي ها” قصد داشته اند در روند ايجاد بيمارستان داريون وقفه ايجاد كنند. اين افراد حتي به اداره علوم پزشكي هم رفته و طومار نيز نوشته بوده اند. گويا اعتراض اين افراد نسبت به محل قرار گرفتن بيمارستان بوده است كه خوشبختانه در اين باره-مانند زمين فوتبال- موفق نبوده اند.

توجه: آن دسته از بینندگان سایت “داریون نما” که می خواهند در قسمت نظرات-پایان مطلب- نظرات و حرفهای خود را برای ما ارسال کنند اما آدرس “ایمیل” ندارند می توانند در قسمت آدرس ایمیل از این آدرس استفاده کنند: daryonnama@yahoo.com

2 دیدگاه

  1. متاسفانه عزیزانی هستند که علاقمند هستند که عقب باشند . مخالف باشند ، ترمز پیشرفت باشند !!!!
    خوب بنده خدا برو یه گوشه یه چادر بزن همون جور که میخوای زندگی کن بذار بقیه هم زندگیشونو ادامه بدن .
    برو کنار برادر بذار بـــــــــــــــــــــــــاد بیاد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا