اخبارهمه

تقدیر از حضور باشکوه مردم داریون در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس

با ارسال پیامی به داریون نما و از سوی مهدی زارع فرمانده حوزه ۷ امام موسی کاظم(ع) انجام شد

مهدی زارع فرمانده حوزه ۷ امام موسی کاظم(ع) داریون در پیامی به داریون نما از حضور باشکوه مردم منطقه داریون در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید والا مقام گمنام هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش داریون نما در بخشی از این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین
سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای متعال را شاکریم که امروز شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار منطقه داریون در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید والا مقام گمنام هشت سال دفاع مقدس بودیم؛ بواقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است.

حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار منطقه داریون در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، نظام و ولایت است، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند و خود شهدا محفوظ خواهد ماند.

بعنوان خادم همه بسیجیان ، از حضور حماسی و کم نظیر همه مردم و دست اندرکاران در این مراسم با شکوه خصوصا شورای فرماندهی حوزه مقاومت امام موسی کاظم فرماندهان محترم پایگاههای مقاومت منطقه. گردان بیت المقدس.وتمامی بسیجیان عزیز و مسولین گرامی قدردانی می نمایم؛ انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.

امتیاز کاربران: 4.2 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا