اخبارهمه

شکوه قدردانی مردم منطقه داریون از مقام شهدا

خبرنگار:یوسف بذرافکن

عکسها:روح الله قربانی|

پیکر مطهر شهید جاوید الاثر عباس سلمان پور همزمان با تاسوعای حسینی با شکوه فراوان تشییع و در زاد گاهش روستای کوشک مولا از توابع داریون به خاک سپرده شد .
به گزارش داریون نما در یک مراسم کم نظیر که تقریبا تمام اهالی منطقه داریون از بردج تا ایزد خواست در آن شرکت داشتند امروز عطر شهادت با نام مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) در هم آمیخت وشعار « کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا» تحقق یافت.

مردم شهید پرور منطقه داریون و عزاداران حسینی از ساعت ۸صبح امروز در جاده اصلی شیراز داریون برای وداع با شهید عباس سلمان پور که در سن ۱۷سالگی در  جزیره مجنون به شهادت رسیده و پس از ۲۶سال و ۴ماه و۴روز پیکرپاکش بازگشته بود تجمع کرده بودند .

تشیع کنندگان با شعارهای همچون : حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست . این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده ، برادر شهیدم راهت ادامه دارد ، عباس علمدار حسین و یا حسین (ع) از این شهید والا مقام تجلیل کردند در این مراسم سردار غیب پرور فرمانده سپاه پاسداران استان فارس ضمن تشکر از مردم منطقه داریون به تشریح فداکاری شهدای عزیز پرداخت .

4 دیدگاه

  1. شهیدعباس سلمانپورعلمدارکربلای ایران شد.ایشان تااخرین قطره خونشان‌ ازاسلام وقران دفاع کردند.امیدوارم بتوانیم راه شهداراادامه دهیم . ‌‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌ کربلالبریزعطریاس شد ‌ ‌ نوبت جانبازی عباس شد

  2. سلام شهید عزبز
    من امروز در چله شهدا به شما متوسل شدم و ازتون میخوام واسطه حاجاتم پیش خدا بشین🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا