اخبارهمه

انتقاد دوباره امام جمعه داریون از صداوسیمای مرکز فارس

خبرنگار:خلیل اسدی|

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم خداجو و انقلابی و روزه دار منطقه داریون با مشت های گره کرده که برخاسته از صدق و ایمان و امید به تحقق وعده های الهی، دست به دست هم، یکدل و یکپارچه با شعارهای انقلابی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اوج حماسه را به تصویر کشیدند و تن اسرائیل کودک کُش را به لرزه درآوردند.

این مراسم که همزمان با سراسر کشور از مقابل پایگاه مقاومت امام موسی کاظم(ع) شهر داریون آغاز و به سمت مصلای نمازجمعه ادامه یافت پس از بیان قطعنامه پایانی مراسم که نمازگزاران با شعارهای الله اکبر آن را مهر تایید زدند، نماز باشکوه و وحدت آفرین جمعه توسط امام جمعه شهر و منطقه داریون حاج آقا عزیزی برگزار شد.

امام جمعه داریون در ابتدای خطبه اول نمازگزاران را ضمن دعوت به تقوی الهی و دوری از محرمات ، فلسفه ماه مبارک رمضان را خودسازی و تقوی الهی خواند و نمازگزاران را توصیه به استفاده از ایام باقی مانده از این ماه مبارک کرد.

امام جمعه داریون
امام جمعه داریون

خطیب جمعه در خطبه دوم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی و تقدیر و تشکر از تمامی نمازگزاران و روزه داران که در مراسم روز قدس شرکت کرده بودند گفت: قدس شریف در مرحله اول متعلق به جهان اسلام است و برای مسلمانان اهمیت مذهبی و استراتژیک دارد و مقاومت مردم فلسطین با دست خالی را ستودنی وصف کردند. ایشان نعمت ولایت را از الطاف خداوند در این کشور خواندند و فرمودند: باید به سبب وجود نعمت ولایت سجده شکر بجا آوریم.

خطیب جمعه داریون از عدم پوشش دهی مناسبت ها و مراسمات مذهبی از صدا و سیمای مرکز استان انتقاد کرد و در این زمینه گفت: ما این مساله را بارها در خطبه های نماز جمعه مطرح کرده ایم اما مسئولان اهمیتی به این موضوع نمی دهند و دلیل این عدم پوشش دهی را نبودن بخشداری و نماینده هیات دولت در این شهر و منطقه عنوان کرد.

وی همچنین افزود: مناسبت ها و راهپیمایی های این شهر چه انعکاس داده شود یا نشود، مردم به خاطر اسلام – قرآن – امام آرمانهای امام شهدا و ولایت و اهل بیت می آیند و برای دفاع از اسلام و ولایت کوتاه نخواهند آمد.

slides

1 دیدگاه

  1. حالا منطقه ما با روستاهای مرز نشین سیستان و بلوچستان فرقش چیه …
    بی مسئولیتی و کم کاری…!1!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا