اخبارهمه

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته منطقه داریون

خبرنگار:خلیل اسدی|

نماز جمعه این هفته منطقه داریون با حضور انبوه مردم، مسئولین و شوراهای شهر و روستا ـ روحانیون معظم به امامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا فخرالدین اسدی امام جمعه داریون برگزار شد.

خطیب جمعه در ابتدای خطبه اول نمازگزاران را ضمن دعوت به تقوای الهی و دوری از محرمات تقوی را سرمنشا همه خیرات و برکات خواند و به تشریح حدیث گهرباری از پیامبر اکرم صل ا…علیه و آله و سلم پرداخت و گفت: در آخر الزمان یک عده پول پرست هستند و خدا را فراموش می کنند و دوست دارند با پول اموالشان رشوه خواری ـ حرام خواری و رباخواری را رواج بدهند و منفورترین افراد هستند. وی به نمازگزاران توصیه کرد با چنین کسانی حشر و نشر نکنند و رفاقت و دوستیشان را با کسانی ببندند که انسان را به یاد خدا بیندازد و به خاطر دین و نماز افراد را مورد تکریم قرار بدهند نه به خاطر ثروت و اموال افراد را احترام بگذارند.

namazjome

حاج آقا اسدی در خطبه دوم ضمن تبریک ماه ربیع اول به نمازگزاران این ماه را ماه نزول رحمت الهی و آغاز ولایت و امامت حضرت آقا صاحب الزمان عجل ا…تعالی فرجه الشریف و میلاد پیامبر صل ا…علیه و آله و سلم را از برکات این ماه خواند.

خطیب جمعه به مناسبت روز وقف گفت: به برکت وجود امام رضا علیه السلام این سنت در ایران ماندگار شد.

وی همچنین به مناسبت روز جهانی معلولان افزود: کسی حق ندارد به معلولان و خانواده های آنها بی احترامی کند زیرا باعث خشم الهی می شود.

خطیب جمعه داریون آمریکا را معاویه زمان خواند و اظهار داشت: دشمن ما دشمن مکاری است. و کسانی که در مورد مسئله برجام و تحریم ها زود تصمیم گرفتند و فکر کردند با آمریکا رابطه برقرار کردن تصمیم درستی است اما بدانند که ما با وجود مردمی متدین و سربازان تحت امر ولایت و با وجود فرماندهی غیور همچون مقام معظم رهبری نیازی به صلح با آمریکا نداریم.

telegram-0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا