اخبارهمه

صحبت های صریح امام جمعه داریون درباره انتخابات شوراها:متاسفانه تخلفاتی در جابجایی آراء مردم داریون صورت گرفته است

خبرنگار:خلیل اسدی|

نماز جمعه این هفته منطقه  داریون نیز با شکوه خاصی در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی امام جمعه داریون در خطبه دوم ضمن عرض تسلیت رحلت ملکوتی امام راحل (ره) به تمامی مردم شریف ایران و نمازگزاران و روزه داران  گفت : مردم در آن روز به دنیا ثابت کردند که رهبر دینی و مذهبی که حرف خدا می زند در قلب و دل ما جا دارد . و محبوب دلها و بر دلها حکومت می کند .

hajaghaasadi11

وی همچنین به مناسبت انتصاب شایسته و بموقع، آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، توسط مجلس خبرگان رهبری به رهبریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : بعضی ها فکر می کردند با درگذشت امام (ره) انقلاب رو به انحلال می رود اما با این انتصاب به جا الحق و الانصاف، رهبری با درایت ، لایق ، کارآمد که هوشمندانه این کشتی انقلاب را از تمام تلاطم ها نجات داد . و ۲۸ سال است که در مقابل بحرانهای مختلف و جناح بندی ها و فتنه های مختلف ایستادگی کرده است و با مردم و در بین مردم به هدایت و رهبری مردم پرداخته است و خود را از مردم می داند .

حجت الاسلام اسدی اشاره ای هم به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه کرد و در این رابطه گفت : انتخابات با تمام فراز و نشیب هایی که داشت ، تخلفاتی هم در آن مشهود بوده است لکن چون مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است همه باید به این تصمیم احترام بگذاریم.اما در هر حوزه انتخاباتی که تخلف صورت گرفته است عوامل اجرایی انتخابات اعم از وزارت کشور ، استانداری ها ، فرمانداری ها ، بخشداری ها باید از مردم عذرخواهی کنند و به جای فرا فکنی متخلفین را به دادگستری معرفی کنند و از رقیبان ریاست جمهوری و از طرفدارانشان نیز خواست که به خاطر رای ۴۰ میلیونی که لرزه به اندام دشمن انداخت و به خاطر امنیت کشور و عمل به مر قانون و ایجاد آرامش این تاییدیه شورای نگهبان را به عنوان فصل الخطاب بپذیرند .

نماینده ولی فقیه در منطقه داریون، در مورد انتخابات شورای شهر داریون، که تخلفاتی در جابجایی آراء مردم صورت گرفته است به شدت انتقاد کرد و در این زمینه گفت : ما از هیئات نظارت در استان فارس می خواهیم از متخلفینی که در امر رای گیری و جابجایی آراء مردم بدون مجوز قانونی دخالت داشته اند در هر مقامی که بوده به دادگستری معرفی کنند تا به اشد مجازات محکوم شوند .
در ادامه حجت الاسلام اسدی به کسانی که پای صندوق ها به عنوان مأمور و ناظر حضور داشته اند اعم از داریونی و غیر داریونی، احتمالا باعث تخلف و سلب اعتماد عمومی مردم ، شده اند و یا تخلفی را مشاهده کردند و اعتراض نکردند گفت : این آراء امانت بوده است و این حق مردم است و باید مشخص شود که شما ها چکاره بوده اید که در آراء مردم دخالت کرده اید . چرا کتمان و انکار می کنید و می گوئید تخلفی صورت نگرفته است . جسارت داشته باشید و به خاطر مادیات دنیا سکوت اختیار نکنید و صورتجلسه ها را به کاندیدا های معترض تحویل بدهید . و بدانید که فردای قیامت باید جوابگو باشید و من از تریبون مقدس نماز جمعه که تریبون مردم است حقوق سیاسی و اجتماعی مردم را مطالبه خواهم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا