اخبارهمه

بازدید بخشدار مرکزی شیراز از بیمارستان امام مهدی داریون

بخشدار مرکزی شیراز از بیمارستان امام مهدی داریون بازدید کرد.

خبرنگار:علی مختاری|

به گزارش داریون نما بخشدار شیراز به اتفاق هیات همراه ،شهردار و رییس شورای اسلامی داریون از بیمارستان امام مهدی این شهر بازدید کردند.
رییس بیمارستان امام مهدی داریون در حاشیه این بازدید به خبرنگار داریون نما گفت: متاسفانه مشکل اصلی این بیمارستان این است که هنوز پروانه بهره برداری ندارد و به همین دلیل از پذیرش بیمارانی که نیاز به بستری بیش از 6 ساعت را دارند معذور هستیم .


دکتر عزیزالله زارعی افزود: دلیل این موضوع نبود پزشک متخصص است و بخاطر این مهم به ناچار بیمارانی که نیاز به بستری بیش از 3الی 4روز را دارند به بیمارستان های شیراز اعزام کنیم .

وی بیان داشت: مشکل دوم ،قرار گرفتن این بیمارستان در حاشیه رودخانه فصلی و خشک داریون است چرا که اگر این رودخانه در فصل زمستان هنگام بارندگی طغیان کند این مکان را به شدت تخریب خواهد کرد.
رییس بیمارستان امام مهدی داریون بیان داشت : بنابراین علاج واقعه را باید قبل از وقوع آن انجام داد و باید هر چه زودتر اطراف این بیمارستان را با موانع محکم و غیرقابل نفوذ حصارکشی کرد.
وی گفت: در این بازدید بخشدار مرکزی و هیات همراه قول مساعد دادند که این مشکلات موجود را با نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و همچنین استانداری فارس در میان گذاشته و برای رفع هر چه سریعترآنها اقدام لازم را انجام بدهند.
وی در پایان اظهار کرد:به یاری خداوند متعال خوشبختانه خدمات این بیمارستان در بین 15بیمارستانی که در حین افتتاح بوده اند خدمات بهترو قابل قبول تری را به بیماران منطقه داریون ارایه می دهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا