تربر لابیشه

معرفی تیم های شرکت کننده در جام شهدای تربرلابیشه/ امروز؛تیم های فوتبال فجر لابیشه و شهدای داریون

فجر لابیشه

تیم سبز پوش فجر لابیشه با عزت لله طلایی سرمربی متعصب خود روزگار خوبی در بین تیم های مدعی قهرمانی در این جام سپری می کند به طوریکه با انجام ۴بازی دارای دو برد،دو مساوی و بدون باخت با کسب (۸) امتیاز بعنوان تیم دوم گروه یک ،مدعی کسب عنوان قهرمانی است.
این تیم با روش ۴-۴-۲از بازیکنان با تجربه و دونده ای نظیر علی بذرافشان(کاپیتان) کاظم بذرافشان،محمدحسین بذرافشان،سجاد جمشیدی و محبت ارجی سود می برد.

تیم فوتبال فجر لابیشه

گرچه میانگین سنی این تیم سخت کوش نسبتا بالاست اما با اتکا به قدرت دوندگی و فیزیکی بازیکنان خود هر تیمی را تحت فشار قرار می دهد تا بتوانند نتیجه دلخواه را کسب کنند.

شهدای داریون

شهر داریون بالاخره بعد از حدود ۸سال غیبت در اکثر جام های فوتبال منطقه ،تیمی نارنجی پوش تحت عنوان شهدای داریون متشکل بازیکنان باتجربه ای مانند غلام شیروانی،مهرداد رحمانی ،سجاد قربانی ،مازیارمحجوبی و حامد باصری تحت رهبری امین برزگر و جوادبذارفشان به این جام معرفی کرده است و این حرکت قابل ستایش نوید آینده خوب برای فوتبال پویا و زنده برای این شهر خواهد بود.

تیم فوتبال شهدای داریون

شهدای داریون که با سیستم ۴-۴-۲بازی میکند در گروه دوم مسابقات با تیم های عقاب لابیشه ،شهاب کوشک مولا،ستارگان تربرجعفری و پاسارگاد هم گروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا