تربر لابیشه

شهدا و فجرفینالیست مسابقات فوتبال یادواره شهدای تربر لابیشه شدند

خبرنگار:علی مختاری

به گزارش داریون نما دربازی نخست که قضاوت آن به عهده علی مختاری (دودج)به کمک مصطفی محترم(دیندارلو)ومجید جوکار(تربرجعفری )بود، تیم های شهدای لابیشه و ستارگان جعفری در یک ماراتن پربرخورد و خشن به مصاف هم رفتند که در وقت قانونی به تساوی ۲بر۲دست یافتند تا برای معرفی تیم برنده بازی به وقت اضافی کشیده شود.
در ۱۵دقیقه وقت اول اضافی علیرغم موقعیت هایی که روی هر دو دروازه ایجاد شد بدون ردو بدل شدن گلی از خط دروازه ها به پایان رسید اما با شروع ۱۵دقیقه دوم آهنگ بازی تندتر شد به طوری که در واپسین دقایق اضافی دوم تیم شهدا از غفلت مدافعان ستارگان جعفری نهایت استفاده را برد و گل سوم خود را وارد دروازه حریف قدر خود کرد تا اولین فینالیست جام لقب بگیرد.
در این دیدار قاضی میدان ۱۷بار از کارت زرد و قرمز استفاده کرد که سهم شهدای لابیشه ۶کارت زرد و ۲کارت قرمز و سهم تیم ستارگان تربرجعفری نیز ۷کارت زرد و ۲کارت قرمزبود .
بدین ترتیب بهنام جمشیدی ،احمدرضا جمشیدی ،محمد جمشیدی ،جوادجمشیدی و امیدپارسایی از شهدای لابیشه کارت زرد و پیمان پارسایی و بهروز جمشیدی نیزاز همین تیم کارت قرمز دریافت کردند.
از تیم ستارگان مهدی یعقوب زاده،رامین جوکار،احمدجوکار،حسن جوکارو محمدیعقوب زاده(مربی)کارت زرد و علی جوکار و حسن یعقوب زاده نیز با دریافت کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شدند.
گلهای تیم شهدا توسط بهنام جمشیدی ،بهروزجمشیدی و امیدپارسایی به ثمر رسید ضمن اینکه حسن یعقوب زاده هر دو گل ستارگان را وارد دروازه حریف خود کرد.
در بازی دوم که بین تیم های فجر و عقاب لابیشه انجام شد تا دقیقه ۷۵بازی با نتیجه ۲بر۱به سود فجر در جریان بود که بازیکنان تیم عقاب نسبت به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور برای تیم فجر به نشانه اعتراض زمین مسابقه را ترک کردند
که پس از این حرکت و با اعلام کمیته برگزاری نتیجه ۳برصفر به نفع تیم فجر اعلام شد.
در این دیدار کاظم بذرافشان و علی بذرافشان برای فجر و سعیدمهرعلی نیز برای عقاب گلزنی کردند.تنها کارت زرد این مسابقه توسط محمد حسن بذرافشان دروازه بان تیم فجرگرفته شد.
شایان ذکر است که مجید جوکار به کمک علی مختاری و مصطفی محترم قضاوت این دیدار را بعهده داشتند.
برنامه مسابقه رده بندی و فینال (جمعه ۵بهمن ۹۷):
بازی رده بندی: ستارگان تربرجعفری- عقاب لابیشه(ساعت ۸صبح)
بازی فینال: فجر لابیشه- شهدای لابیشه(ساعت ۱۰ صبح)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا