داريوني هاي موفقهمه

استقبال از حسین شکری قهرمان داریونی رقابت های کشتی کارگران جهان در فرودگاه شیراز/فیلم

بازگشت قهرمانان طلایی کشتی کارگران جهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد جعفر توسلی و حسین شکری ورزشکاران فارسی مسابقات کشتی کارگران جهان با استقبال مردم و ورزشکاران به شیراز آمدند.
در مسابقات جهانی کشتی کارگران جهان محمد جعفر توسلی در وزن ۷۷ کیلوگرم، به مصاف حریف اسپانیایی رفت و با کمرگیری به پیروزی ۹ بر صفر رسید، در ادامه رقبای اتریشی و فنلاندی را از پیش رو برداشت و در فینال با پیروزی مقابل رقیبی از استونی صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم حسین شکری دیگر کشتی گیر فارسی در فینال برابر پایور از استونی در حالی که مبارزه پایاپای پیش می‌رفت با کمرگیری حریف را به پل زد و با ضربه فنی، برنده شد تا مدال طلای دیگری نصیب ایران شود.
امین حسین زاده در رشته کشتی ساحلی، احمد فرود در رشته دو ومیدانی و بهزاد زارع، رحیم زارع و محمدرضا زارع در رشته پتانک دیگر فارسیان تیم‌های ملی در این رقابت‌ها بودند که امین حسین زاده کشتی گیر ساحلی شیرازی کشورمان در وزن ٩٠ کیلوگرم پس از غلبه بر رقبایی از اسپانیا، مکزیک، گرجستان، و فنلاند راهی دیدار نهایی شد.
در دیدار نهایی حسین زاده نتیجه را با یک امتیاز اختلاف به کشتی گیر اتریشی، روس تبار واگذار کرد و به مدال نقره جهان رسید.
در ششمین دوره رقابت‌های ورزشی کارگران جهان بیش از ۳ هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان در شهر قدیمی و تاریخی تورتوسای اسپانیا در رشته‌های مختلف با هم رقابت کردند.
کاروان ورزشی کارگران کشور اعزامی به ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران که از ۱۱ تیرماه در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار ۶۱ مدال طلا، ۴۸ مدال نقره و ۲۹ مدال برنز از این آوردگاه بین المللی به دست آورد.
تیم ایران با ۱۴۰ ورزشکار، مربی و سرپرست عازم این دوره از مسابقات شد.
در دوره قبلی این بازی‌ها ایران تنها موفق به کسب ۲۵ مدال طلا شده بود و در این دوره بهترین نتیجه تاریخ ورزش کارگران ایران در بازی‌های جهانی رقم خورد.

1 دیدگاه

  1. عرض سلام و ادب و احترام…
    به عنوان یک داریونی، این پیروزی شیرین را به جناب آقای حسین شکری و خانواده ی محترمشان، هم چنین به مردم فهیم و آگاه زادگاهمان منطقه ی همیشه سرافراز داریون و جمع صمیمی داریون نمایی ها، تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای این قهرمان داریونی، سلامتی و بهروزی و آسایش و آرامش در کنار خانواده و در نهایت عاقبت به خیری را که نعمت و سعادتی متعالی تر از آن در این دنیای فانی قابل تصور نیست، آرزومندم.
    به امید پیروزی های آتی برای همه ی قهرمانان زادگاهمان
    باقی بقایتان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا