اخبارداريون نماهمه

داریون نما و روز های تلخ و شیرین همراه با مردم منطقه داریون

یک پیشنهاد به مناسبت زادروز داریون نما

۳۱شهریور سرآغاز هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس است. اما در داریون این روز یاد آورشروع به کار « سایت داریون نما » است .
یوسف بذرافکن

سایتی که بدون هیچ پشتوانه مالی و چشم داشت و با التزام به فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و مستقل از جناح های سیاسی به فعالیت می پردازد .

رسالت این سایت آگاهی بخشی و انعکاس مشکلات و فعالیت های منطقه داریون است . منطقه ای سرشار از استعداد های گوناگون ولی « محروم » از امکانات لازم ، منطقه ای که در بیخ گوش شیراز ، مرکز استان فارس واقع شده است و پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز در آرزوی ارتقاء به« بخش » به سر می برد . آن روزی که داریون نما راه اندازی شداز فضای مجازی چندان خبری نبود . گروه های مختلف واتساپ و ازاین قبیل به وجود نیامده بودند و اینترنت پدیده ای نا آشنا برای بسیاری از مردم بود . داریون نما در شرایطی کار خود را آغاز کرد که هیچ رسانه ی نوشتاری و غیر نوشتاری برای معرفی منطقه داریون وجود نداشت . اکنون یکصد و هشت ماه ازآن روز می گذرد در این مدت داریون نما در تمام روز های تلخ و شیرین با مردم منطقه داریون بوده است ، مشکلات و نارسایی ها را منعکس کرده و موفقیت ها ی جوانان وپیروزی های آنها را تبریک گفته است . همان طور که جناب آقای جلیل زارع جمع بندی کرده است صدها نفر با این سایت همکاری داشته اند ،ولی اگر همه دست به دست هم بدهند و مانند سال های اول با این سایت همکاری نمایند روزهای درخشانی پیش روخواهیم داشت . با وجود صدها فرهنگی ، دانشجو ، محصل ، روحانی و سایر اقشار متاسفانه تعداد اندکی این سایت مردمی را یاری می دهند .

امید آنکه بازهم همه ی اهالی منطقه داریون و به ویژه دلسوزان عرصه ی فعالیت های فرهنگی ، هنری ،ورزشی و ادبی به میدان بیاند و این سایت وزین را یاری کنند تا « داریون نما » بتواند اهداف خود را به خوبی پیش ببرد . پیشنهاد می شود با یک دعوت عمومی تمام همکاران داریون نما گرد هم آیند و با هم همفکری کنند .

برای سایت مردمی داریون نما آرزوی موفقیت روز افزون داریم

امتیاز کاربران: 3.23 ( 3 رای)

1 دیدگاه

  1. سلام علیکم . با تشکراز شما . قالب جدید « داریون نما » خیلی خوب و زیبا است . تشکر ویژه از مدیر سایت به خاطر این اقدام جالب که روحیه ی کاربران را تازه می کند و باعث می شود مطالب بهتر دیده شود . ما می دانیم که تغییر قالب و فرمت سایت چقدر هزینه دارد و سخت است . هزار آفرین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا