اخباردفترچه خاطراتهمه

یاد معلمان عزیز بخیر…

دیروز روز معلم بود . طی روزهای گذشته پیام هایی را مشاهده می کردم . دیدم پیام های زیادی از طرف دانش آموزان و اولیاء رسیده است .

یوسف بذرافکن

از این پیام ها دانستم که حتی در این دوران و شرایط هنوز کسانی هستند که حداقل با یک پیام از معلمین خود یاد می کنند . معلوم شد هر چند در کشور ما آن طور که شایسته است از مقام علم و معلم تجلیل نمی شود و معلمین با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می کنند . اما هنوز ارزش معلم زنده است و معلم بودن هر چند مسئولیت بزرگی است اما باعث افتخار است . معلمین زیادی هستند که در این کشور ما با جان و دل برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم از هیچ گونه تلاشی حتی در این شرایط سخت دست برنمی دارند .

معلمینی هستند که در دور افتاده ترین نقاط این کشور به خدمت مشغول هستند . معلمینی بودند که در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ حضور داشتند و حتی به رزمندگان در دوران جنگ و همچنین اردوگاه های دشمن ، درس می دادند .یاد و نام همه ی این معلمین فداکار همچون شهید نادر خوش نژاد را گرامی می داریم و به روح بزرگشان درود می فرستیم . یاد می کنیم از همه معلمینی که سال 1329 سال تاسیس دبستان حقیقت جو و حتی قبل از آن به داریونی ها درس می دادند .

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا