ديدگاه

مسوولین از بیمه ورزشکاران داریونی غفلت نکنند

یوسف بذرافکن|

همیشه بازی فوتبال به عنوان پرطرفدار ترین رشته ورزش جهان جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد . هر چند مدت یک بار با همت برخی از ورزشکاران و از جمله آقای علی مختاری جام پیشکسوتان برگزار می شود که در این دوره با عنوان جام ولایت و بزرگداشت زنده یاد مرحوم حاج الله داد جهانی در حال برگزاری است .

این مسابقات باعث افزایش دوستی ها که یکی از اهداف ورزش است می شود و علاوه بر آن باعث تجدید خاطره ، نکوداشت خادمان پیشکسوتان ورزش منطقه داریون، ایجاد الفت و اتحاد بیشتر بین شهر داریون و روستا ها خواهد شد .اما با این همه خوبی و زیبایی گاهی مصدومیت ها و آسیب ها یی که سلامتی بازیکنان و به ویژه پیشکسوتان را به خطر می اندازد باعث تامل است .

همین امروز با یکی از دوستان و هم بازی هایم سابقم در تیم اتحاد داریون صحبت می کردم که در همین مسابقات از ناحیه پا مصدوم شده بود . وی اظهار می داشت با وجود خطرات احتمالی ناشی از بازی در زمین خاکی قرار بود که بازیکنان را بیمه ورزشی کنند که متاسفانه با وجود آنکه برای این کار از ما هم پول گرفته شده بود کار بیمه بازیکنان انجام نشد . لذا توصیه می شود که مسوولین دلسوز برگزاری این گونه مسابقات از انجام بیمه بازیکنان غفلت نکنند زیرا ممکن است سلامتی بازیکنان با خطر جدی روبرو شده و به جای یک خاطره خوش یک خاطره تلخ برای همیشه در ذهن ورزشکارزان عزیز بوجود آید .

5 دیدگاه

  1. سلام کاربران محترم داریون نما … بیایید همه با هم با آقای بذرافکن همصدا شویم .شاید مسئولین ذی ربط صدایمان را بشنوند و برای این معضل چاره ای بیندیشند: مسئولین از بیمه ی ورزشکاران منطقه ی داریون غفلت نکنید !

  2. با سلام خدمت جناب بذرافکن
    باید عرض کنم مسوولین برگزاری این بازیها قبل از شروع گفتند که همه تیم ها باید اجبارا بیمه ورزشی شوند تا هنگام مصدومیت، بازیکنان بوانند از این بیمه استفاده کنند و اگر تیم ی هم بازیکنان خورد را بیمه نکد حق شرکت در این بازیها را ندارند و ما هم طبق گفته آنها برای سلامتی بازیکنان ،تیم 25نفره شهدای دودج را با پرداخت 70000ریال به ازای هر نفر آنها را بیمه کردیم.
    اما از اظهارات جالب و قابل تامل آقای بذرافکن تعجب می کنم که می گویندبازیکن تیم اتحاد بیمه نبوده و مصدوم شده و حالا باید برای درمان از جیب شخصی خود خرج کند!
    از مسوولین برگزاری بازیها سوال دارم که چرا تیم شهدای دودج را به اجبار بیمه کرده اند و روی دست این تیم مبلغ 2500000هزار ریال گذاشته اند اما بازیکن تیم اتحاد بیمه ورزشی نبوده پس چگونه این بازیکن مجوز بازی صادر کرده اند؟؟؟!!!
    ایا این دلسوزی بوده یا فرق گذاشتن بین تیم ها؟ا
    این موضوع مهم هم یکی از مواردی هست که فقط و فقط در فوتبال داریون پیدا می شود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا