ديدگاه

دو پيشنهاد؛بردج مركز گردشگري شود/ مكان مخابرات داريون در جاي مناسبي باشد

يوسف بذرافكن/

روستاي بردج می تواند به یک مرکز گردشگری  تبدیل شود

روستای زیبا و قدیمی بردج با آب هوای بسیار مناسب كه نزدیک آرامگاه سعدی است می تواند در صورت همت مسوولین به یک مرکز گردشگری و اقامتی برای گردشگران و میهمان نوروزی تبدیل شده و باعث ترقی صنعت گردشگری شهرستان شیرازتبدیل شود .

واقعا حیف است که در منطقه داریون اثری از آبادی و عمران وجود ندارد و حتی یک کار خانه و مرکز صنعتی در آمد زا در این منطقه- که امتداد آن از بردج تا ایزد خواست است- وجود ندارد.

شایسته است در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذار ی شده است با همت تمام مسوولان منطقه، شهرستان و استان و نمایندگان مجلس ،یک پروزه بزرگ صنعتی یا صنایع تبدیلی در این منطقه محروم احداث شود تا ضمن اشتغال زایی خون تازه ای را در رگهای مردم و بویژه جوانان این منطقه جاری شود و از پدیده آسیب زای مهاجرت جلوگیری نماید.

 چرا مخابرات منطقه داریون ساختمان مناسبی ندارد ؟

واقعا برای منطقه داریون مناسب نیست که کارهای مخابرات در چند کانتینر انجام شود . این موضوع علاوه بر آنکه برای کارمندان شرکت مخابرات مناسب نیست با تکریم اربا ب رجوع نيز سازگار نیست .

اين در حالی است که مخابرات داریون بسیار با سابقه بوده و یک ساختما ن بلا استفاده هم در نزدیکی اداره برق متعلق به مخابرات است . به نظر مي رسد مسوولین باید واقعا برای حل این وضوع فکری بکنند تا مخابرات از این و ضع نا ماسب خارج شود.

2 دیدگاه

  1. حرف اقای بذرافکن استاد عزیزم بسیار متین و درست است و باید به این مساله به طور جدی رسیدگی شود واقعا مخابرات با این درامد نیاز به جایی دارد که در شان خودش و داریون باشد در مورد بردج هم باید مسولین با تبلیغات و ایجاد مکان گردشگری مناسب مردم را جذب کنند . واقعا وقتی میخوانیم که کشور ترکیه درآمد حاصل از توریست و گردشگری اش بسیار بیشتر از درآمد نفت ایران است قلب انسان به درد می اید .ایران با این همه مکان مناسب و باستانی و…میتواند با مدیریت صحیح درامدی بیشتر از نفت وگاز کسب کند و درب چاههای نفت و گاز بسته شود و ان را برای نسلهای اینده نگهداری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا