اخبار

برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان در منطقه داريون / انتقاد تربرجعفري ها از…

خبرنگار:احمدرضا ارج زاده|

به مناسبت ماه مبارك رمضان يك دوره مسابقه فوتسال در داريون در حال برگزاري است .در اين دوره از مسابقات  11 تيم از شهر داريون و روستاهاي اطراف شركت كرده اند كه در 2 گروه 5 تيمي و 6 تيمي به رقابت مي پردازند.

تيم هاي پرسپوليس الف ،پرسپوليس ب ،پاس ،شهيد علي بذرافكن،پيشكسوتان و شهيد ظهرابي از شهر داريون و تيم پست بانك از روستاي مهريان و تيم هاي منتظران ظهور (پايگاه مقاومت امام مهدي (عج))،شهداي تربر جعفري ،مسجدالمهدي(عج)از روستاي تربر جعفري و همچنين يك تيم از روستاي تربر لابيشه در اين دوره از مسابقات حضور دارند.

به گزارش داريون نما مسابقه افتتاحيه جمعه گذشته برگزار شد و طبق برنامه تعيين شده ديدار فينال بازي ها 29 مردادماه برگزار خواهد. شد.

گفتني است  اين مسابقات با همكاري امام جمعه منطقه،حوزه هقت بسيج ،نمايندگي تربيت بدني ،شهرداري و شوراي اسلامي شهر داريون در حال برگزاري است.

در حاشيه:/انتقاد تربر جعفري ها از…

سالن ورزشي داريون طوري طراحي شده كه به واسطه يك ديوار به 2 قسمت تقسيم مي شود، يك قسمت  زمين فوتسال است كه مسابقات در آن برگزار مي شود و قسمت ديگر زمين بسكتبال در آن است و در اين ايام بلا استفاده مانده و جاي مناسبي براي گرم كردن بدن بازيكنان قبل از مسابقه است ولي متاسفانه اين مكان براي تيم هاي داريوني است و به تيم هاي ديگر بخصوص روستاي تربر جعفري اجازه ورود به اين قسمت از سالن توسط مسؤل سالن داده نمي شود.البته ناگفته نماند كه اهالي ورزشكار روستاي تربر جعفري قبلا نيز مورد نامهرباني  در عرصه ورزش قرار گرفته اند .

1 دیدگاه

  1. متاسفانه در استفاده از سالن در حق روستاها و محله دیندارلو همیشه اجحاف می شود و امنیتی برای استفاده از سالنی که آنها پول میدهند و وقت می گیرند نیست نمونه اش حوادث جام رمضان پارسال در مورد تیمهای تربر وکوشک مولا که و حوادث هفته قبل فوتبالیستهای دیندارلو- خصوصا مسوول سالن که وظایفش رو فراموش کرده و فقط پول می گیره و میره –جهت اطلاع رسانی آزادحتما کامنت رو بگذارید منتظر پاسخ مسوولان و … هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا